• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop: a-station van -2 dagen oud, ja -2 ja! :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

actionHank

www.n00b.nl
ja dat lees je goed, -2(min twee 8o) ) dagen oud. kheb namelijk een A-station gewonnen! als het goed is krijg ik die donderdag binnen :) komt voor mij heel goed uit want nu hoef ik waarschijnlijk mijn micro q niet te verkopen :) kheb immers al een nova dus een a-station is voor mijn setup een beetje overbodig.

kheb een beetje rondgeneusd en nieuw kost tie rond de 680 euro, dus ik dacht dat 620 euro toch wel een goede prijs is voor iets dat nog geen dag oud is ;) en helemaal nog niet uit de doos zal worden gehaald met als het goed is 12 maanden garantie. 60 euro eraf is toch zeker meer als 120 piek, is niet verkeerd dacht ik zo.

zoals eerder gezegd zal ik hem niet uit de doos halen dus als ik zeg nieuw bedoel ik ook nieuw :)

oh en nog iets, a.s weekend ben ik een weekendje weg dus als t een beetje lang duurt voor dat ik reageer weet je waardoor het komt

ehm, ja lijkt me wel een redelijk bedrag ja.. Maar bij Thomann staat ie voor 598 pleuro's!

..ik zie nog nergens dat tellertje, waar precies??

Origineel geplaatst door Arveyman
ehm, ja lijkt me wel een redelijk bedrag ja.. Maar bij Thomann staat ie voor 598 pleuro's!

..ik zie nog nergens dat tellertje, waar precies??

598 euros das :kont:
weet je wat, de beste bieder mag m kopen :)

arvyman, je moet je ff op de pagina kijken met de titels van threads. dan zie je t wel staan

bod

bod

ja wat is nou het hoogste bod...heb ook wel intresse....is dat dezelfde als de k van novation maar dan zonder toetsen?kheb n cs1x dus kan m daar mee controlle toch....

Re: bod

Re: bod

Origineel geplaatst door Sjoerdw
ja wat is nou het hoogste bod...heb ook wel intresse....is dat dezelfde als de k van novation maar dan zonder toetsen?kheb n cs1x dus kan m daar mee controlle toch....

a-station is idd de k-station zonder toetsen, en je kan de cs1x gebruiken als controller. alleen weet ik niet in hoeverre je er mee de a-station kan controllen.

er is nog niks geboden dus jij kan een openingsbod doen.

Ik heb alle offtopic onzin verwijderd. :(

SjoerdW als je op zoek bent naar een synth zou ik inderdaad eens de zoekmachine gebruiken. Er is al zat gepost over dit onderwerp. Lees ook de FAQ effe.

Het topic is weer geopend. Offtopic gezeik wordt gelijk verwijderd!

ActionHank biedt een gloednieuwe A-station aan die waarschijnlijk minder gaat kosten dan in de winkel. :okdan:
Dus doe gewoon een bod als je interesse hebt.

Laatst gewijzigd:
hij is gebaseerd op de nova.. maar is ie qua mogelijkheden hetzelfde of is het een uitgeklede versie daarvan..?

Het is uiteraard een uitgeklede versie, om te beginnen monotimbraal. Op zich niet zo heel belangrijk als je hem zou gebruiken als aanvulling op de rest. Als enige synth in je studio moet je wel een echte die hard zijn om er een heel nummer mee te maken ;)

Niet dat ik er nu geld voor heb wegens aanschaf van andere apparatuur maar ik zou toch wel willen weten of je hem nog hebt?

ik heb m nog, ik zit nog steeds te wachten tot dat hij binnekomt. kheb al iemand die er 450 euro voor wil geven. zodra ik hem binnenheb gaat ie direct naar hem toen tenzij er nog iemand is die hoger bied maar eerlijk gezegd zie ik dat niet zo snel gebeuren.

Daar heb je waarschijnlijk wel gelijk in. Maar goed, 450 euro is toch een mooi bedrag aangezien je er niets voor hoeven betalen :)

Gij zijt gegroet schapenkop!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back