• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Te koop] Mijn ERMKII.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Steven V

Ouwe rot
De beruchte Korg groovedozen. Nieuwe versie; metalen behuizing.

Allles nog aanwezig (adapter, handleiding, doos). Onberispelijke staat. Leeftijd 6 maand ongeveer. PB voor foto (ik moet er nog een maken).

Enkel ruilen tegen een Korg ES-1 MKII (metalen behuizing).

Ik ben van gedacht veranderd; enkel nog te koop wegens aanschaf van een MPC2kXL. (willen de heren moderators zo vriendelijk zijn om de topictitel even aan te passen aub - alvast bedankt)

Vraagprijs... 180 euro? Mint conditie; als nieuw. In een rookvrije studio gestaan, zelfs altijd afgedekt als ie niet werd gebruikt. Nooit mee opgetreden. Originele doos, adaptor en handleiding.

Verzenden kan, ook naar Nederland (kosten zijn wel voor de koper maar die zullen meevallen omdat de Korg niet veel weegt.

Zend PB of email me.

Willen de heren moderators alstublieft de topictitel aanpassen, gewoon: "Korg ERmkII te koop" of iets dergelijks? Dit laatste bericht mag dan verwijderd worden.

Of moet ik een nieuw topic aanmaken?

Origineel geplaatst door Steven V
Willen de heren moderators alstublieft de topictitel aanpassen, gewoon: "Korg ERmkII te koop" of iets dergelijks? Dit laatste bericht mag dan verwijderd worden.

Of moet ik een nieuw topic aanmaken?
Als je dit nu gepb-t had.. :) Ik pas het toch nog ff voor de zekerheid aan! :)

Hehe, ik zal het onthouden voor een volgende keer. Bedankt!

En ondertussen mag dit topic op slot want hij is :verkoght: (aan forumlid).

:okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back