Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door mikeyd
Ok thanks voor de tips, maar dat is niet precies wat ik bedoel!
De echo komt als het ware gewoon achter het geluid, net zoals bij gewone delay, maar dan moet het 'wet'te signaal gereversed worden.
Ik zal anders eens kijken of ik een vb kan vinden.
Origineel geplaatst door mikeyd
De echo komt als het ware gewoon achter het geluid, net zoals bij gewone delay, maar dan moet het 'wet'te signaal gereversed worden.
Ik zal anders eens kijken of ik een vb kan vinden.

Reversinator gebruik ik ook, inderdaad gratis te downloaden van KVROrigineel geplaatst door dione
Reversinator is een gratis plug-in waar je een heel eind mee komt...kweet niet meer waar ik m vandaan heb,denk dat je 'm wel kunt vinden op K-V-R en anders ff Googlen......
Een andere optie is SIR (ook gratis,en een absolute must om zowiezo op je pc te hebben),de impulse responses kun je ook reversen namelijk (zit n speciale functie voor in SIR)....en er zijn zat impulses van delays te downloaden...
Dankzij delay compensation in Cubase Sx is real-time reversen namelijk wel mogelijk....al is het technisch gesproken niet real-time natuurlijk...

Origineel geplaatst door dj.wexx
Gefeliciteerd trouwens Dione, ga je nog trakteren?![]()
![]()