Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door bikkel
Ik ben bang dat 'ie wel niet al te stabiel zal zijn.....

Origineel geplaatst door 6 trak
wat moet het nu pcies voorstellen dan? een oscar of een source? of een oscar engine in de source behuizing, of een source met knoppen a la oscar waarbij de source werkt als een oscar? of is het een mix van de oscar en de source samen?

Origineel geplaatst door Leo
Het is een Oscar toch? Een Prototype gebouwd in een Source-kastje.
Had een project van MonoPoly kunnen zijn.
Origineel geplaatst door Cisco
Klopt! Tis een OSCar.
en wat heeft moog er dan mee uit te staan?

en wat heeft moog er dan mee uit te staan?

Origineel geplaatst door synthiaks
Het prototype van de oscar is gewoon gemaakt in de behuizing van een source. Alle functies zij volgens mij identiek aan de originele oscar (behalve het uiterlijk natuulk) Toen Osc er mee ophield heeft een winkel of particulier de hele resterende zooi overgenomen. Er zijn volgens mij toen nog een paar laatste oscars gebouwd van de laatste onderdelen en dit prototype zat er ook bij.
(correct me if im wrong)
ik dacht dat de synth niet 100% functioneel was en dat je het maar beter zo kon laten. Het restaureren van deze bak betekend het vervangen en verwijderen van veel oude electronica en hiermee verwijder je eigenlijk ook een stuk synthesizergeschiedenis. Als je een 100% werkende oscar wil hebben kun je die beter gewoon zo kopen.
![]()