ben benieuwd wat je ervan vindt! zit zelf ook naar midi controller te kijken, blijf nu beetje hangen bij edirol PCR-30, want ik vind die met 2 octaafjes net iets te klein, en meer dan 3 octafen is weer te groot ivm portabiliteit
Prima masterkeyboardje, ik gebruik 'em al een paar maanden. Alleen ongelooflijk dat er op geen van die dingen aftertouch staat, dat is toch wel een geweldig gemis.
Jah ik ben er zeer tevreden over zo..
inpluggen en wordt meteen herkent..spelen maar!
Maar er is geloof ik wel een met aftertouch..Van het merk M-audio..
Is precies hetzelfde als deze, ook 8 faders en 8 controllers..
kost iets van 177 bij musicstore..
Maar ik zit met 1 probleempje :confused:
Als ik op een toets duw komt de toon een fractie van een seconde later..
erg irritant als ik een snel melodietje wil spelen..want dan blijft de melodie een beetje achter
Iemand die mij kan helpen ??
alvast bedankt!
Je moet in FLstudio naar Audio-options gaan. en daar de latency schuif wat naar links halen.
Met een standaard pc-geluidskaart (soundblasters e.d.) kan je je latency rond de 40ms zetten. Hoe beter je kaart is, des te lager kan je je latency zetten.
heel simpel .. In reason ga je naar edit .. --> preferences --> Tabblad audio -->
Onder sample rate staat buffer size, die schijf je zo ver mogelijk naar links .. niet te ver anders gaat je geluid kraken ..
Daarom staat een optie Latency Compensation .. doe maak je ook zo klein mogelijk en dan heb je er als het goed is geen last meer van ..
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.