• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Vermona Drm1 MkII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Heb eindelijk de knoop doorgehakt (zat vandeweek te twijfelen) maar mijn Vermona Drumsynth mag wat mij betreft het pand verlaten...
Het is een 8 kanaals drumsynth (alle 8 kanalen MIDI aanstuurbaar) met o.a. een Clap generator.

Het beestje is in zeer goede staat inclusief de doos alleen ontbreekt de handleiding maar die staat HIER voor je.
Het gaat overigens om de Silver edition met zwarte knoppen maar zonder de Trigger uitbreiding op de achterkant.

Hier heb je wat demo's van de Vermona site DEMO 1 en DEMO 2

Ik vraag voor het bakkie 400 € maar het liefst zou ik hem willen ruilen.
Enkele dingen waar ik misschien wel interesse in heb zijn, GOEDE FX (Lexicon MPX-1),Leuke Synthjes (Geen oude CV/Gate meuk s.v.p. maar ook geen brakke VA's Goej spul dus),Randapparatuur etc.etc.etc. Kom dus maar met een voorstel misschien is het wel wat voor me...(Actieve monitoren zijn ook welkom mits het ook een beetje monitor is)
Maar goed ik zie wel graag via PB reageren OF jamelis1@hotmail.com (ben veel van huis en kan dit wel controleren)

Hieronder nog een fotootje van het zilveren bakkie.

Attachments

• vermona drm1 mkii.jpg
    vermona drm1 mkii.jpg
    25 KB · Bekeken: 50
En deze mag op slot is weer naar een ander baasje ! :verkoght:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back