[HardCore] E-RaZoR [Preview] Goeie Link!

E-RaZoR

BoRn2RaiSeHeLL
Heey Mensen..Dit is mijn 2e track die ik gemaakt heb..Ben pas paar weekjes bezig..:D

Info:
Titel: Return The Favor..
Duurt: 2:46
Gemaakt met: Reason 2.5 - Synth gemaakt met Pro-53

Ben nu een paar dagen bezig geweest aan deze track..
Wel van 12 s'middags tot 4 uur in de nacht ofzo..
Ik hou ervan om veel tijd te besteden aan mijn tracks..
Soms is het zo erg dat ik helemaal vergeet te eten..en dat ik mijn avondeten gebruik als ontbijt haha..
Op het gebied van afmixen heb k nog niks gedaan, dat doe ik pas als de track helemaal kompleet is ..
En ik hoop dat jullie zo vriendelijk willen zijn om een review te plaatsen .. Daar hebbe jullie vrij weinig aan maar mij doe je daar een groot plzier mee ..
Nouja..Veel luister plzier ..
Ik spreek julllie snel weer..
GreetZz E-RaZoR..

Hier is de link:
http://www.brunssum.net/~ritijs47/

je snapt het wel...

je snapt het wel...

nou vind ik hardcore een beetje een cliche, en dat het allemaal op mekaar lijkt enzo...maar op die opmerking zit je natuurlijk niet te wachten. Volgens mij is het vet, helemaal als dit enkel uit reason komt ;-) en dat het je tweede track is belooft veel....ga zo door. (zegt iemand die nog nooit het lef gehad heeft om een track online te zetten)

en fijn trouwens dat ik geen lid hoefde te worden:mega:

Jah hardcore = hardcore en blijft hardcore..
Je kunt wel een beetje gek doen en een eige stijl creëren, Maar als je TE veel gaat veranderen .. dan is ut op ut laatste geen hardcore meer denk k..
En ja .. Dit komt alleen uit reason .. kep em nergens doorheen gehaald (cool edit, T-racks, enz..) dit omdat de track nog niet af is ..
Maar ej .. Hartstikke bedankt voor je review ..
Door mensen die reviewen blijf ik zin hebben om muziek te maken (wordt weer een lange nacht haha)
LAterzzzzzzzzz

Klinkt lekker....... Misschien iets teveel reverb op de lead.... En de vocals mogen wat harder. Verder niks op aan te merken, gaat vast een leuk trackie worden :)

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
Misschien iets teveel reverb op de lead.... En de vocals mogen wat harder.

Ik hoorde hier ook al veel reverb erop .. Ik zal iets minder erop zette, maar blijft tog altijd moeilijk omdat iedereen andere geluidsinstellingen heeft .. maar ik zal er wat aan doen ;)
Eennuhh .. bedankt voor je review kerel ..
Nog mensen die ff tijd hebbe ???

Verder niet veel op aan te merken. Valt me ook op dat dit erg netjes is als het slechts je tweede track is. Kick is lekker, arrangement easy maar effectief. Gaat goed komen als je op deze manier doorproduceerd.:mega:

Origineel geplaatst door Niel
de bassdrum is echt goed ..... netjes als dit pas je 2e track is.
Arrangement vind ik iets te eentonig, maar dat neem ik je op dit moment nog niet kwalijk ;)

Jah ik vond die bassdrum ook wel lekker klinke zo .. beetje distortion erover :D:D
Aan het arrangement zal ik nog wat veranderen op jou verzoek .. hij is ook nog niet helemaal af dus er komt nog verandering in ..
K luister trouwens regelmatig naar Under My Skin .. Lkkre melodie vind k dat ..
Bedankt voor je Review .. en jij ook paul harstikke bedankt!

Dit klinkt idd best aardig ja..... Goede opbouw naar de lead toe..... stemmetjes mogen idd wel iets harder.... verder vind ik um goed.... tjah...hij mag wel ietsies sneller van mij maar dat is dan mijn voorkeur.

Bassdrum is wel ok ja

Vocals kunnen wel wat harder denk ik :)

Synthgeluidje vind ik niet super (beetje dunnetjes), maar ook niet echt slecht.
Melodie zou ik wat afwisselender maken (op den duur?), zodat het niet eentonig gaat worden.

Zeker wel ok voor je 2e track!:)
Suc6 ermee;)

Klinkt wel ok die bassdrum. Melodie vind ik niet echt mooi, maar voor een 2e track is die wel heel goed.

Heb je de kickdrum gesampled?

het is voormij al door meerdere mensen gezegd, dus ik heb daar weinig aan toe te voegen.

doet zeker zo voort :)

joww mensenn..

Weer bedankt voor julllie reacties allemaal ..

Die bassdrum is gewoon een sample van een billige kick .. daar heb ik wat mee zitte klote met EQ en distortion en nog iets geloof ik .. en toen kwam deze kick eruit ,,

Je bassdrum is erg lekker, maar helaas is het vooral op het moment dat de break erin komt met die knal [0.38] wel erg goed te horen dat het een sample is.
Er zit namelijk erg weinig sustain achter, dus hij valt ineens weg zonder langzaam weg te ebben, wat nou juist wel mooi is bij zo'n harde knal die de break introduceerd.
Overigens zou ik die knal op 0.38 ook niet ineens een stuk harder zetten dan het bassdrumloopje.

Verder sluit ik me wel aan bij het commentaar van D-Ranged, zeker wat betrefd de melodie.

Ga zo door zou ik zeggen, je zit in ieder geval al op de goeie weg, nu je track nog wat proberen uit te diepen en te fine-tunen en wie weet wordt het wel wat!:okdan:

ik vind trouwens je melodiespeelwijze niet helemaal kloppen na de break... weet niet precies waarom
je laat tonen niet lang genoeg doorlopen ofzo lijkt het waardoor het wat hakkerig overkomt
(terwijl voor ons hardcore mensen hakken natuurlijk wel iets fijns is :p hehe)

De kick is idd erg lekker.
Nummer zelf is wel wat kaal en eentonig. Erg knap dat dit nog maar je 2e track is!!

Yep....wat de anderen ook al zeiden ; lekker kickje....maar eentonige track....

De vocals moeten harder,misschien ook teveel reverb ?

Veel suc6 verder....en dat gaat wel lukken als dit pas je 2e track is...

Back