zjokka
Nieuwkomer
hoi allemaal,
ben blij dat ik dit forum gevonden heb, hopelijk ben ik welkom, want niet echt hardcore toestenist. wel een beetje home studio freak, speel ook gitaar en bas. heb ook een fender rhodes (off topic! i know) en roland keyboard, maar zoveel meer into synths sinds de aankoop van een clavia nord I voor een prikje (€250). daar was natuurlijk wel een lichtelijk probeempje mee: pitch bend en modulation wheel werken niet. mijn eerste vraag is dan natuurlijk of iemand ervaring heeft met clavia reparaties van die orde?
..maar dat is alweer iets voor het de rubriek reparatie, wsclijk
beter ff browsen dan maar eerst...
allee, fijn om zo'n sterke online community tegen te komen,
keep it strong!
zjokka, belgie
ben blij dat ik dit forum gevonden heb, hopelijk ben ik welkom, want niet echt hardcore toestenist. wel een beetje home studio freak, speel ook gitaar en bas. heb ook een fender rhodes (off topic! i know) en roland keyboard, maar zoveel meer into synths sinds de aankoop van een clavia nord I voor een prikje (€250). daar was natuurlijk wel een lichtelijk probeempje mee: pitch bend en modulation wheel werken niet. mijn eerste vraag is dan natuurlijk of iemand ervaring heeft met clavia reparaties van die orde?
..maar dat is alweer iets voor het de rubriek reparatie, wsclijk
beter ff browsen dan maar eerst...
allee, fijn om zo'n sterke online community tegen te komen,
keep it strong!
zjokka, belgie

bloot moet gaan. tis wel een oudere en niet zo serieuze track, maar toch leutig. wel weer geen echte synth track, but who knows? normaal maak ik wel andere dingen, hoor