gegroet

zjokka

Nieuwkomer
hoi allemaal,

ben blij dat ik dit forum gevonden heb, hopelijk ben ik welkom, want niet echt hardcore toestenist. wel een beetje home studio freak, speel ook gitaar en bas. heb ook een fender rhodes (off topic! i know) en roland keyboard, maar zoveel meer into synths sinds de aankoop van een clavia nord I voor een prikje (€250). daar was natuurlijk wel een lichtelijk probeempje mee: pitch bend en modulation wheel werken niet. mijn eerste vraag is dan natuurlijk of iemand ervaring heeft met clavia reparaties van die orde?

..maar dat is alweer iets voor het de rubriek reparatie, wsclijk :bekdicht:
beter ff browsen dan maar eerst...

allee, fijn om zo'n sterke online community tegen te komen,
keep it strong!

zjokka, belgie

Natuurlijk ben jij welkom!!!

Re: gegroet

Origineel geplaatst door zjokka
pitch bend en modulation wheel werken niet. mijn eerste vraag is dan natuurlijk of iemand ervaring heeft met clavia reparaties van die orde?

Alvast welkom hier.

Misschien kan je gewoon zelf het euvel verhelpen? Clavia synthesizers worden nog op ambachtelijke wijze gebouwd (met de hand dus zonder gebruik van robots en transportband). Hierdoor zijn onderdelen wellicht makkelijker te bereiken, in te bouwen, vervangen,...

Ik vermoed dat de reparatie niet eens complex is.

Re: gegroet

Origineel geplaatst door zjokka
heb ook een fender rhodes (off topic! i know)

Als dat zo is, dan wordt hier regelmatig offtopic gegaan. :D

Welkom :okdan:

Welkom!

:D

vrijstijl

vrijstijl

bedankt allemaal, tis hier echt wel gezellig! zo erg zelfs dat ik misschien maar eens met mijn :kont: bloot moet gaan. tis wel een oudere en niet zo serieuze track, maar toch leutig. wel weer geen echte synth track, but who knows? normaal maak ik wel andere dingen, hoor

heb ff nix anders online staan ook:

V r i j s t i j l

c ya!
zj

Back