[Track] minimaal

Maar bij DE LINK krijg ik een webspace provider te pakken. was dit de bedoeling?? Maar ja maak niet uit. ik heb hem toch gevonden

min of meer, ik heb mijn webspace al op gemaakt dus heb ik het online gezet via www.ezshare.de maar daar moet je eerst een halve minuut wachten ofzo.

Ik heb het gevoel alsof het vol met samples zit die willekeurig aan of uitgezet worden.

ik probeer gewoon wat nieuws uit :)

maargoed unitek; heb je die kick al aangepast?

yup dat is de link met al de telefoons (snap er zelf ook geen zak van)

Shit zeg, dit moet het vaagst te downloaden nummer ooit zijn... In een wachrij staan om een nummer te kunnen krijgen?! Nou ja, ik heb ze nu in ieder geval alle drie...

Eerste versie: dit vind ik eigenlijk best gaaf. Echte minimaal ja. Die gabberkick is inderdaad niet zo geslaagd (liever een wat anoniemere kick), maar verder lekker dof en somber. Ik zit hierbij niet te wachten op hoge of open geluiden. :)

Tweede versie (van die vage site): uhm, is dit hetzelfde nummer? (oude bas met nu cut-off helemaal open? Flink verschil meteen!) Hier is de kick in ieder geval zwaar irritant; ik hoor bijna niets anders meer! Ik denk dat het daardoor komt dat ik er weinig aan vind. Ik kan maar amper horen wat er op de achtergrond gebeurt. Volgens mij is dat ook niet zoveel. Niet dat dat bij de eerste versie wel zo was, maar toen hoorde dat zo. Nou heb ik het gevoel dat ik een hoop mis. Nee, dit vind ik niet zo geslaagd.

Remix: je denkt toch niet dat ik die helemaal ga luisteren hè! }:| (ik spoel er maar een beetje doorheen nu) Hmm, die beat vanaf 11:42 is wel apart (positief bedoeld!). Bouw je ook leuk uit naar allerlei waanzinnige variaties. :D Lijkt me wel een coole track als achtergrond; niet te dominant, maar er gebeurt wel wat, met een soort vaag gevoel van richting. Is toch wel lekker ja (hoewel weer een te lompe kick); een soort lounge, maar dan iets harder.

Back