• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop Nord lead 1 + Kurzweil micropiano

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

lowtech

No Tech Like Lowtech
Nord Lead 1 met koffer, uutbreiding, geheugenkaart € 750,- Die met de schuine vlakken (abs. futere verzamelobject)

Kurzweil Micropiano € 350,- top strings (massive attack sfeer)

Re: te koop Nord lead 1 + Kurzweil micropiano

Origineel geplaatst door lowtech
Die met de schuine vlakken (abs. futere verzamelobject)

Eh, bestaat er dan ook nog een andere Nord Lead 1 zonder schuine vlakken?

Ik ken alleen maar deze,

nordlead.jpg

Vind de prijs net te maar da's natuurlijk persoonlijk ;)

nee, je hebt gelijk. maar ik bedoel dat de nordlead met schuine vlakken de 1 dus eigenlijk de meest echte is. Ik heb in de studio met een Nord lead 3 gewerkt en ik vind dat alweer zo'n dunklinkende digitale synth. Net als dat Roland overgin van de Jupiters en Juno's naar de D50.

geef effe aan wat de prijs moet zijn? dan heroverweeg ik..

nee, je hebt gelijk. maar ik bedoel dat de nordlead met schuine vlakken de 1 dus eigenlijk de meest echte is. Ik heb in de studio met een Nord lead 3 gewerkt en ik vind dat alweer zo'n dunklinkende digitale synth. Net als dat Roland overgin van de Jupiters en Juno's naar de D50.

huh, kan je weerleggen hoe dat zou moeten komen?

Van Jupiter naar Juno ging van VCO naar DCO.

De Clavia Nordlead is toch ook zo digitaal als de DSP die er (nog steeds) inzit?

Die schuine kanten kunnen het niet zijn ;)

haha,

maar wel hoe de dco wordt behandelt door filters en te veel trucks die in de NL3 zitten.

Het mooie aan de NL1 is de soberheid.. denk ik

geen verkooppraatje hoor, want ik begin al weer steed meer van mijn NL1 te houden ;-)

ik wil 'm wel ruilen voor een korg monopoly, zitten alleen maar analoge trucs in!

niet oninteressant leo. Heb toen ik jong was erg gekwijld bij de gedachte ooit een monopoly te hebben.
Mag ik er effe over nadenken?

tja dan heb je nog nooit een D50 echt gehoord,
zou ik niet willen ruilen tegen een Junotje (Pissound)
of een Jupiter 6, dan moet je al echt met een JP8 komen.
om van de hele JX serie maar tezwijgen

Denk nog ff na

Denk nog ff na

Ik twijfel nog, vooral de prijs vind ik toch net te hoog. Een beetje zoeken en je hebt praktisch een NordLead 2 dus.

grooveron, ik vraag me af of jij dan wel es een juno60 hebt gehoord. Ik werkte al met D50's toen ze net uitkwamen. ben bang dat je het niet goed begrepen hebt. Ik vind de d50's prachtig maar onvergelijkbaar met het analoge werk van daarvoor. Zou graag een D50 willen hebben hoor.

De d50 is eigenlijk een verkapte sampleplayer met simpel syntehsizertje erin

De d50 is eigenlijk een verkapte sampleplayer met simpel syntehsizertje erin

Oeps, en ik die dacht dat de D-50 gebruik maakte van Rolands (toen) nieuwe LA-synthese? Zit ik ff fout zeg :stupid

Je bedoelt wellicht die PCM 'klanken', maar die werden toch gemixed met LA-golfvormen, niet

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back