Bwhaaaaaaaaaaa

Hover

-
2005 is nog maar net begonnen en ik heb al weer iets gevonden om te zeuren.

Als je je muisaanwijzer enkele ogenblikken boven een avatar laat rusten, krijg je "Bwhaaaaaaaaaaaaaaa" als beschrijving. Zit hier een verhaal aan vast of is dit gewoon een string die niet/ongelukkig werd 'vertaald'?

Misschien kan dit aangepast worden naar een meer zinvolle beschrijving? Bv. Hover is the best 8)

Attachments

• bwaaaaaaaaaaaaaah.jpg
    bwaaaaaaaaaaaaaah.jpg
    12,3 KB · Bekeken: 165
Ik hou persoonlijk wel van nutteloze 'eastereggs'8o)

Net zoiets als de tekst "Don't forget to puke tonight" dat Fruityloops-gebruikers te zien kregen op 31 december:D

Re: Bwhaaaaaaaaaaa

Origineel geplaatst door Hover
2005 is nog maar net begonnen en ik heb al weer iets gevonden om te zeuren.

Als je je muisaanwijzer enkele ogenblikken boven een avatar laat rusten, krijg je "Bwhaaaaaaaaaaaaaaa" als beschrijving. Zit hier een verhaal aan vast of is dit gewoon een string die niet/ongelukkig werd 'vertaald'?

Misschien kan dit aangepast worden naar een meer zinvolle beschrijving? Bv. Hover is the best 8)

zo dat hebbege snel opgemerkt :gaap: :)

maar ik zeg niet wat het verhaal erachter is

Het begint met een B, ennuh, daarna een klinker, ennuh...

Nou, ik mag niet alles in één keer weggeven zeker...

(zo, nu even verder zoeken, en jij ook; het is te vinden op de site, anders wist ik het ook niet - dat je dat nu pas merkt trouwens!)

Origineel geplaatst door Cheimoon
(zo, nu even verder zoeken, en jij ook; het is te vinden op de site, anders wist ik het ook niet - dat je dat nu pas merkt trouwens!)

Ik heb me al suf gezocht maar misschien gebruik ik niet de juiste trefwoorden. Enfin, ik kom niet verder dan dit berichtje maar daar staat het antwoord ook niet in. Enkel dezelfde vaststelling.

Whatever, ik ga weer wat muziek muziek om dit trauma te verwerken.

:walker:

Meer strips lezen: is goed voor je fantasie. }:|

Re: Bwhaaaaaaaaaaa

Origineel geplaatst door Hover
Zit hier een verhaal aan vast of is dit gewoon een string die niet/ongelukkig werd 'vertaald'?
iemand die zwaar getafelt heeft aan de rand van een afgrond en dat tijdens het ontsnappen des maaggas de stoel weggleed?

BWH... AAAAAAAAAaaaaaaaaaaah

...nee zal wel niet...

Origineel geplaatst door Cheimoon
Het begint met een B, ennuh, daarna een klinker, ennuh...

Nou, ik mag niet alles in één keer weggeven zeker...

Mijn nieuwsgierigheid is geprikkeld. Ik ben zo gek dat ik ook echt op zoek ga naar threads hierover. Kom je leuke dingen tegen, uit de tijd dat Hanz het ook allemaal nog niet zo goed wist enzo :o:

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=10381

Maar die thread vinden... ho maer. Als ik strax een halve dag gezocht heb, krijg ik natuurlijk te horen dat het allemaal een grapje was. :(

Zoeken op bwh* levert niets relevants op i.i.g. :)

Re: Re: Bwhaaaaaaaaaaa

Re: Re: Bwhaaaaaaaaaaa

Origineel geplaatst door matt second
maar ik zeg niet wat het verhaal erachter is
LOL!

11 a's in plaats van 12 :) lol

Re: Re: Re: Bwhaaaaaaaaaaa

Re: Re: Re: Bwhaaaaaaaaaaa

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
LOL!

11 a's in plaats van 12 :) lol

Die zie je hier nooit meer hè; heeft hij zich 'officieel' uitgeschreven en hebben jullie dit bedacht als 'ode' of zoiets? (geintje dus, in normaal taalgebruik)

(maar goed, ik was er natuurlijk nog lang niet bij toen :stupid )

Ik denk dat ik een vrij goeie link gevonden heb: Is het B....l ? Zijn avatartje is anders wel de perfecte beschrijving van bwhaaaa....

met dank aan cheimoon en de strip-tip

nee daar mis ik een link
jullie zitten erg koud

Origineel geplaatst door hermax
Ik denk dat ik een vrij goeie link gevonden heb: Is het B....l ? Zijn avatartje is anders wel de perfecte beschrijving van bwhaaaa....

met dank aan cheimoon en de strip-tip

Zoiets denk ik ook.

Maar ik zit natuurlijk ook maar te raden hè! (al vind ik de overeenkomst wel érg opvallend en doe dus net alsof ik het weet :) )

Bon, aangezien het niet dat is mag ik toch wel even tonen wat ik dacht, niet?

Het leek zo juist..... =(

Attachments

• bieb.jpg
    bieb.jpg
    48,2 KB · Bekeken: 148
is het het geluid van een Minimoog ?

:confused:

Het leek mij ook wel logisch... Biebel was één van de eerste forumleden en heeft meegeholpen met het opzetten van het SF (zie hier). Sinds 2002 heeft-ie niet meer gepost, dus het leek me niet raar als dit met hem te maken had. Bwhaaaaaaaaaaaaa is natuurlijk een typische Biebeluitspraak.

(als Matt alleen op CamielToe reageerde dan hebben we het wel mooi weggegeven nu :D )

Het leek me ook wel met onderstaand screenshot in verband te staan:
(zie https://www.synthforum.nl/forums/misc.php?s=&action=showavatars)

Attachments

84 KB · Bekeken: 139
Laatst gewijzigd:
Back