Eindelijk: Nieuwe Shiver / Dr. Break

ik heb die plaat ook, en heb ff rondgevraagd, en die track is toendertijd uitgeleend aan Betamaxxx.

Sad Computer is van de Doctor

Aaaight!

Bedankt voor de info, Ik was gewoon weer 'ns nieuwsgierig :)

Bedankt voor de info

no prob.

Gij komt ok uit eindhoven?

Origineel geplaatst door trash

That's the one :)
Heeft iemand niet nog een doosje staan van de 12''jes waar die 2 tracks op staan.... :)
Hoeveel zijn er daarvan geperst eigenlijk?

<+> heb het al gevonden... 500.... het goeie nieuws is dat de tracks op dezelfde 12'' staan, "subsonic soundscape", het slechte dat ik er maar 1 te koop kan vinden, voor heul veul euro's.... god damn. </+>

Origineel geplaatst door dob
Heeft iemand niet nog een doosje staan van de 12''jes waar die 2 tracks op staan.... :)

<+> heb het al gevonden... 500.... het goeie nieuws is dat de tracks op dezelfde 12'' staan, "subsonic soundscape", het slechte dat ik er maar 1 te koop kan vinden, voor heul veul euro's.... god damn. </+>

Op dave clarke x-mix staatie.
Maar das op cd,en korter..:(

Goed blijven zoeken. Ze komen wel eens op Ebay voorbij, maar meestal moeten ze wel flink wat euros kosten. Laatst ging er weer eentje van Dr. v.d. Broek aan mijn neus voorbij voor meer dan 60 pond (90 euro dus!!)

Origineel geplaatst door mike nolan
no prob.

Gij komt ok uit eindhoven?

[OFTOPIC]
Jazekers... in Gestel. en velen met ons
[/OT]

Hehehe, ik heb de promo die is nog meer waard. Alleen een eikel moderator van discogs heeft mijn comment eraf gehaald. Domme lullen daaro.

Congratz.

Kwam er ook achter dat je whoo hebt gemaakt. Ha die heb ik ook! :)

Laat dit ook nog bericht 777 zijn, hihi!

Inderdaad. Als het goed is ligt ie in de bakken van de betere platenzaak. Dus jongens, waar wachten jullie nog op.........

Dr. Break - 1983
[ Doctor Break 1 (Shiver) ]
Doctor Break is back! No Shiver presentation this time but strictly Doctor
Break in a mix of retro vibes and futuristic soundscapes. It's the healthy
recipe, a 5 track EP with brand new electro tracks for enjoying life even
better.

Uit de mailling list van Clone :)

vandaag ff opgepikt bij rare, die rawish vindt ik toch wel de beste

Is Erik nog actief in de muziek wereld ?
Ik ken Erik van vroeger we gingen in die tijd regelmatig naar kleinere feesten en Rare Records en Bullit om platen/cd's te scoren.
Ben ook verschillende keren bij hem thuis geweest in Boekel en heb daar nu nog steeds enkele promo's van liggen.
Wat het grappige was dat ik alleen maar cd's kocht omdat ik toen muziek probeerde te mixen op de eerste Pioneer CDJ-500 als hobby.
Dus hij wist dat ik geen platenspeler meer had maar wou toch dat ik een promo mee naar huis nam.
Door mijn leeftijd toen en andere redenen stopte ik met naar feesten gaan en zo is het contact helemaal verloren gegaan.
Ik zou graag weer in contact komen met Erik om eens een keer bij te praten/mailen want uiteindelijk is dit allemaal al weer 20 jaar geleden. Zou graag willen horen hoe het met hem gaat enzo.
Dus als iemand mij verder kan helpen graag want Erik is nog steeds even moeilijk te vinden als vroeger :)

theo

hij is een tijd terug nog s een keer in de chat geweest. volgens mij niet bijster actief in de muziek toen

Deze kwam ik vannacht tegen die kende ik in ieder geval nog niet, Erik met zijn oude liefde Silver Box :)

Ik denk dat de underground hem verzwolgen heeft en hij nu tracks uitbrengt onder een of ander obscure alias.

;)

-C-

Back