ik heb die plaat ook, en heb ff rondgevraagd, en die track is toendertijd uitgeleend aan Betamaxxx.
Sad Computer is van de Doctor
Aaaight!
Bedankt voor de info, Ik was gewoon weer 'ns nieuwsgierig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik heb die plaat ook, en heb ff rondgevraagd, en die track is toendertijd uitgeleend aan Betamaxxx.
Sad Computer is van de Doctor

Origineel geplaatst door trash

Origineel geplaatst door dob
That's the one
Heeft iemand niet nog een doosje staan van de 12''jes waar die 2 tracks op staan....
Hoeveel zijn er daarvan geperst eigenlijk?
<+> heb het al gevonden... 500.... het goeie nieuws is dat de tracks op dezelfde 12'' staan, "subsonic soundscape", het slechte dat ik er maar 1 te koop kan vinden, voor heul veul euro's.... god damn. </+>

That's the one
Heeft iemand niet nog een doosje staan van de 12''jes waar die 2 tracks op staan....
<+> heb het al gevonden... 500.... het goeie nieuws is dat de tracks op dezelfde 12'' staan, "subsonic soundscape", het slechte dat ik er maar 1 te koop kan vinden, voor heul veul euro's.... god damn. </+>
Origineel geplaatst door mike nolan
no prob.
Gij komt ok uit eindhoven?
That's the one