Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De klok is opzich wel goed zo maar in verhouding is de theremin wat zachter en vind dat die dan wel harder mag...
) Eminent binnen heb ( hopelijk morgen dus!) ga ik druk aan de slag 
Origineel geplaatst door jgeers01
M'n eerste van 2005!
In navoliging van deze thread bedoelt om grip te krijgen op Jarre-technieken heb ik ditmaal zelf een Jarre-achtige compositie gemaakt (met een persoonlijk tintje). De klanken zijn volledig met virtuele synths tot stand gekomen (Reason/Albino/Moog) en afgemixt met Nuendo.
Jarrish

Origineel geplaatst door Riezz73
klinkt yummie...
komt die Minipops uit de Dr Rex?
Origineel geplaatst door nomore
klinkt goed hoor!!. heb em zeker al een keer of 5 beluisterd!. verschil in dynamiek vind ik echt niet storend. Ik vind hem af zoals hij is, niets meer aan veranderen.
Quote van de dag geplaatst door Hanz
Mededeling van de moderator:
Hier op dit forum geloven we in vrijheid, blijheid.

Origineel geplaatst door wesko
Die lampies!!! Gaaf hoor!
Enne... wat zijn dat nou voor knoppies helemaal bovenaan? Doe 's een close-up?
Origineel geplaatst door Riezz73
da zijn de ritmes van de ingebouwde ritmebox is dus standaard in een Theatre
Origineel geplaatst door Hanz
... en die klinkt alsvolgt: https://www.synthforum.nl/forums/attachment.php?s=&postid=447887
da zijn ze
voor de 310 liefhebbers. Het schema is niet voor de hand liggend, maar de mix/arrangement zou nog moeten worden uitgebreid. Dit is de eerste versie zeg maar, waar de rest (?) op gebaseerd wordt.Origineel geplaatst door Catalunya
![]()
Jgeers! Dat is een knap staaltje werk. Vergeet Jarre. Schrap de beat. Neem een andere beat en je hebt een track die niets meer heeft te maken met Jarre. Je had het ook niet moeten vermelden, want nu gaan mensen vergelijken.
Comlimenten voor de cleane sound en de geluidskeuze.
Petje af
![]()
Origineel geplaatst door demian
@jgeers : Ook complimenten van deze kant.. leuke track. klinkt goed!
Ik ga 'm binnenkort toch nog even polijsten met de echte Eminent...

Hierbij! Iets andere mix, iets meer terts, iets minder klok, minder virtueel, genoeg stereo delay![]()