Vlex
Wa zeggie baard?
Nou ik heb eindelijk mn SCSI kaart
(thanx rodemannetje)
Alleen nu nog aan de praat krijgen. Kaart heb ik in mn pctje gestopt -> windows (XP) herkend m meteen. (pluspunt)
Kabel tussen pc en sampler (HD er ff tussenuit gelaten) t zijn overigens 2 kabels, aan elkaar, is dit een probleem?
Vervolgens Mesa opstarten, geeft een fout dat ie geen samplers kan vinden en vervolgens de volgende fout:
No devices for SCSI command
G:\projects\scsi\cscsi_akai.cpp
terwijl ik helemaal geen G schijf heb, waar dit dus vandaan komt...
T werkt dus niet helemaal
Paar puntjes waar ik mee zat en waar t misschien aan ligt:
- Ik las ergens op dit forum dat als je een S2000 aan een kaart hangt dat deze als hardware herkend wordt door windows, dit gebeurd dus niet met mn s2800, klopt?
- In de Mesa map staat een progje waarmee ik mesa kan 'nakijken' deze zegt dat die 'mesa.fnt' mist, als ik de font file die ook in die map staat rename naar mesa.fnt, dan zegt ie dat mesa OK is, maar geeft nog steeds de zelfde fout met opstarten.
- Ook NiceWave vindt geen samplers...
- ASPI drivers zijn trouwens geinstalleerd
Ik kom er dus niet helemaal uit, en hoop dat iemand van jullie ziet waar ik overheen kijk. Alvast bedankt!
Vlex
(thanx rodemannetje)Alleen nu nog aan de praat krijgen. Kaart heb ik in mn pctje gestopt -> windows (XP) herkend m meteen. (pluspunt)
Kabel tussen pc en sampler (HD er ff tussenuit gelaten) t zijn overigens 2 kabels, aan elkaar, is dit een probleem?
Vervolgens Mesa opstarten, geeft een fout dat ie geen samplers kan vinden en vervolgens de volgende fout:
No devices for SCSI command
G:\projects\scsi\cscsi_akai.cpp
terwijl ik helemaal geen G schijf heb, waar dit dus vandaan komt...
T werkt dus niet helemaal
Paar puntjes waar ik mee zat en waar t misschien aan ligt:
- Ik las ergens op dit forum dat als je een S2000 aan een kaart hangt dat deze als hardware herkend wordt door windows, dit gebeurd dus niet met mn s2800, klopt?
- In de Mesa map staat een progje waarmee ik mesa kan 'nakijken' deze zegt dat die 'mesa.fnt' mist, als ik de font file die ook in die map staat rename naar mesa.fnt, dan zegt ie dat mesa OK is, maar geeft nog steeds de zelfde fout met opstarten.
- Ook NiceWave vindt geen samplers...
- ASPI drivers zijn trouwens geinstalleerd
Ik kom er dus niet helemaal uit, en hoop dat iemand van jullie ziet waar ik overheen kijk. Alvast bedankt!
Vlex