Origineel geplaatst door fuse
[SBS6]
Zo ja, wie is hij en kan hij met deze schande leven!?
Dat hoort u strax na de reclame!
[/SBS6]
Zojuist is bekend gemaakt wie de hooftverdachte is in deze zaak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door fuse
[SBS6]
Zo ja, wie is hij en kan hij met deze schande leven!?
Dat hoort u strax na de reclame!
[/SBS6]

Hi, I just received my virus ti in the mail finally, after waiting a long and painful 10+ months... I was just wondering if anyone has the same problem as me? when I turn the machine it starts smoking and it automatically jumps to patch c42 - Hillarious_Laughtur_DV, then it reboots and does the same thing. When I pluged in the 1/4" trs plug to my srm450's it was seriously the most evil sounding laugh I've ever heard... anyone know if os 1.2 will fix this?
any help would greatly be appreciated..
-paul

Origineel geplaatst door Acidfever
Vind het persoonlijk behoorlijk lachwekkend hoe mensen hierop reageren. Als ik nu een auto nodig heb ga ik toch ook niet shoppen naar modellen die nog niet op de markt zijn maar alleen nog maar zijn aangekondigd?
Origineel geplaatst door Roel
als je nou een schitterende auto hebt die niet tegen de bergweggetjes rond je huis opkan zonder m met een jeep naar boven te trekken, en het nieuwe model van die auto heeft 4wd waardoor je zonder jeep naar boven kunt?
dan snap ik wel dat de huidige autobezitters of potentiele kopers in precies die situatie uitkijken naar het nieuwe model in plaats van het huidige... om nou met een 2e keus in zee te gaan terwijl je met een poosje geduld een 1e keus hebt.
Waar maak je je druk om? Iedereen hier is nuchter genoeg om te snappen dat deze synth niet de heilige graal is. Ik vind het behoorlijk lachwekkend hoe mensen zoals jij reageren op het enthousiasme van anderen.Origineel geplaatst door Acidfever
Tja, je kunt krampachtig blijven wachten en e-mailtjes sturen of je kunt gewoon doorgaan met je leven.
*knip*
Vind het persoonlijk behoorlijk lachwekkend hoe mensen hierop reageren.

soms beetje jammer dat sommige mensen frustraties met scheldwoorden en stoere taal moeten uiten. voor al die mensen: sst en afwachten! ik voeg toe, degenen die geld hebben geinvesteerd in een preorder staan volledig in hun recht.
) om te vragen welk jaartal dat ook alweer was, maar goed, das persoonlijk tussen mij en access dus zal daar verder niet over uitweiden.
)
Origineel geplaatst door MikeJarod
Waar maak je je druk om? Iedereen hier is nuchter genoeg om te snappen dat deze synth niet de heilige graal is. Ik vind het behoorlijk lachwekkend hoe mensen zoals jij reageren op het enthousiasme van anderen.
En als je 'm (zoals ik) al 9 maanden geleden pre-ordered hebt, is het dan zo gek om af en toe even frustratie te uiten? En nee, ik ga niet naar alternatieven kijken omdat het zo lang duurt. Ik heb voldoende speelgoed om me bezig te houden totdat de TI uitkomt.
Origineel geplaatst door Acidfever
Ik begrijp je standpunt ook wel hoor Roel. De beloofde specs van de TI serie zijn gewoon erg mooi. Dat hele integration gebeuren kan mij persoonlijk overigens gestolen worden. De FX per part zouden inderdaad een grote verbetering zijn.
Maar ik denk overigens dat ze dat al wel zouden kunnen implementeren in de C als je bijvoorbeeld wat andere DSP verbruikende zaken zou willen opgeven (middels een speciale configurate ofzo waarbij je wat stemmen inlevert) maar ja....daar verkoop je geen nieuw product mee he. De EQ per part vin ik overigens wel degelijk erg waardevol in de C.
De wavetables zie ik wel als een grote toevooeging voor vette digitale sounds.
Wat betreft outboard FX ben ik het weer niet met je eens. FX per part kan gewoon nooit een outboard FX unit vervangen. Niet zozeer omdat je met de outputs van je virus ook wel fx op een part zou kunnen regelen maar meer omdat je over je main mix toch ook effecten ter beschikking wilt hebben. Bijvoorbeeld een delay zoals die uit de TC D-Two komt zie ik niet snel uit een virus komen.....
Maar ja dat is misschien een verschil in werkwijze! Maar uiteindelijk bezit ik liever 2 aparte synths mel elk hun eigen karakter, bediening en sound dan een alles in 1 bak.
heeft wel leuke tapedelaysimulatie, die je op weinig delayapparaten tegenkomt...
heb wat over de tc site gebladerd en denk dat die ook op mijn verlanglijstje erbij komt! heeft die een tapedelay achtige instelling? of is het emmertjes geheugen zonder toonhoogteveranderingen....?)