Virus TI vertraagd + reviews?

Origineel geplaatst door mc_kwok
En dan zitten er, of het verdorie nog niet genoeg is, ook nog draaiknopjes op. :eureka:

hahahaha, waar dan???

ach hij klinkt net als iedere andere virus schijnbaar... geloof ik meteen.
wie is mike clark eigenlijk? behalve iemand die bekend is geworden door de naam tiesto op zn soundbank te zetten? :dj:

Origineel geplaatst door Roel
ach hij klinkt net als iedere andere virus schijnbaar... geloof ik meteen.
wie is mike clark eigenlijk? behalve iemand die bekend is geworden door de naam tiesto op zn soundbank te zetten? :dj:

Spinvis heeft zelfs een nummer naar hem vernoemd....

Uit een interview:

Wie is Mike Clark en wat is het ultieme Mike Clark-moment?
“Mike Clark was een jongen waarmee ik ruzie had op internet. Hij had het er alleen maar over hoe goed en mooi Amerika wel niet was. Het ultieme Mike Clark-moment is voor mij toch wel een Amerikaan op de maan.”

Mike Clark

Mike Clark is a beautiful human being
Mike Clark is king of the hill
The beautiful king
Some day
One beautiful day
We will all be Mike Clark
God bless him

Is er hier op het forum ook nog iemand die zingt (ik niet hoor!) of hebben we het te druk met toetsen en muzien.

ik zing aleen door vocoders en als ik mijn stem genoeg kan vervormen want mijn timbre is niet goed maar ik ben wel toonvast :)

Vocoders zijn (ook) mijn enige hoop. Voordeel is verder dat je geen diepzinnige teksten hoeft te schrijven of op je boerenkoolse uitspraak van je talen hoeft te letten.

Ja die knoppen daar heb ik het niet over !!

die sloop ik er wel af :D :D !!

Als je met patch 01 begint en je bent later bij patch 2651 ..... dan weet je ook niet meer hoe patch 33, 66, 0f 324 klonk/was......

Laat staan dat ik nog aan die knoppen moet gaan liggen draaien !! :D :D

heerlijk zelfcynisme !!

Dan ben je namelijk in een ver stadium van zelf- actualisatie !! :biertje:

begin gewoon met de hele synth leeg te gooien. alle patches fijn op INIT zetten... en knoppendraaien en opslaan maar tot ie weer vol is. heerlijk.

Origineel geplaatst door MikeJarod
Met wat mazzel heb ik 'm morgen :halleluja :halleluja :halleluja

Met nog meer mazzel doet ie het morgen :confused:

Suc6 :D

Ach zo'n ramp vind ik het niet om 'm eventueel tijdelijk standalone te gebruiken mocht er iets niet in orde zijn ... zolang ze het maar fixen :D

Dat zal zeker gebeuren...keeping my fingers crossed... :D

Jaahaa hij is binnen :D

Meteen in 'n rack gehangen (hij neemt meer dan 4u in beslag dankzij de onhandige plaatsing van de gaten?). Software geinstalleerd en 5 min later werkt alles vanuit Cubase en via USB ????????

Zag alleen niks over een OS update, dus dat komt straks wel, eerst ff wat presets luisteren.

Sinds ik A12 (MnstrSw2MS) hoorde zit ik met een grijns over m'n gehele gezicht :D

Thanks ... maarreh dat was allemaal wel bekend enzo :D

Zal wel aan m'n rack liggen dan, hij past er maar op 1 manier in, en dan hangt ie zegmaar precies in het midden van 5u, in 4u past ie fysiek wel, maar de gaten komen niet overeen met die van m'n rack. Hoorde iemand anders er ook al over dus ben blijkbaar niet de enige.

Rackoren kunnen niet verkeerd om zover ik kan zien, want dan monteer je 'm met de knoppen richting de muur. Ook mooi :D

Maarreh hoe draait die VirusControl bij de mensen hier? Ik heb af en toe hele vage dingen:
1. Automation die ie afspeelt terwijl die er helemaal niet is (ik denk Cubase probleem)
2. Soms geeft ie een andere patch weer in de VSTi dan op de synth zelf
3. Hangende noten
4. Cubase crashed soms als ik handmatig een bpm invoer voor de arp
5. Mixdown lukt niet, krijg alleen herrie

Maar hier zit dus geen lijn in, beetje willekeurig. Zal Cubase (v2) maar eens opnieuw installeren ofzo.

Rackoren kunnen niet verkeerd om zover ik kan zien, want dan monteer je 'm met de knoppen richting de muur. Ook mooi :D

Maarreh hoe draait die VirusControl bij de mensen hier? Ik heb af en toe hele vage dingen:
1. Automation die ie afspeelt terwijl die er helemaal niet is (ik denk Cubase probleem)
2. Soms geeft ie een andere patch weer in de VSTi dan op de synth zelf
3. Hangende noten
4. Cubase crashed soms als ik handmatig een bpm invoer voor de arp
5. Mixdown lukt niet, krijg alleen herrie

Maar hier zit dus geen lijn in, beetje willekeurig. Zal Cubase (v2) maar eens opnieuw installeren ofzo.

In system requirements van de Ti staat Cubase SX 3.1

Misschien dat het me 2.x gewoon echt niet gaat....

Back