koekebakker
Olie op het vuur
Meerdere noten onder 1 toets zetten. Een soort van chord memory maar dan mag je ook dezelfde key meerdere malen gebruiken om het dik te laten klinken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nee. Maar hij crashte niet zomaar, je moest er wel wat voor doenOrigineel geplaatst door Virtual-Analog
je bedoelt dit sarcastisch toch :confused:
Origineel geplaatst door mc_kwok
Nou moet je me toch eens uitleggen wat je hier allemaal zegt.![]()
Origineel geplaatst door mc_kwok
Nou moet je me toch eens uitleggen wat je hier allemaal zegt.![]()

Origineel geplaatst door jostiii
In mijn opinie is het OS nu al dusdanig goed dat het die 1800 euro rechtvaardigd.
And i'm resting assured dat Access nog met genoeg updates zal uitkomen. Met name de soft limiter oid. ben ik wel benieuwd naar en de Remote Control features. Lijkt me leuk om de TI te gebruiken als midicontrollert.
@koekebakker: wat de NL3 ook heeft geloof ik is zichzelfherhalende envelopes (toch?)... dat heeft de TI ook niet. Al wordt er op de Access mailinglist wel over gepraat ;-).
Ach, zo zie je maar weer: elke synth heeft z'n eigen unieke sellingpoints. Bij mij zit het ook gewoon tussen de oren hoor: ik moet gewoon naast al dat Access geweld een mooie glimmende rooie Nord bak ;-)
Tja, je moet toch iets om je vrije inputs van je mixer op te vullen eh *kuch*.
Joost.

Origineel geplaatst door jaccis
Beste Acidfever,
Kun je vertellen wat de virus TI dan volgens jouw had moeten zijn ? Welke andere verbeteringen had je willen zien ?
( nog meer dan wat je al beschreven had,graag ...)
! En als het even kan ook die uit de Fantom X9. Ow, je vroeg het Acidfever... 
Origineel geplaatst door jaccis
Beste Acidfever,
Kun je vertellen wat de virus TI dan volgens jouw had moeten zijn ? Welke andere verbeteringen had je willen zien ?
( nog meer dan wat je al beschreven had,graag ...)
En in hoeverre had je gewild dat Virus zijn ; kleur , manier van klinken, het karakterstike etc... van de sounds ( want em dus Virus maakt) had veranderd ? Hoe hadden ze dit kunnen veranderen ?
Kunnen jullie mischien een voorbeeld noemen van een synth die dit bijv. wel naar jullie ziens, ondergaan heeft ?
Hoe gaat Access er in de toekomst uitzien volgens jullie, of wat zouden ze moeten doen ?
Sjezus had ik maar een virus A - dan was de update naar een TI veel ; spannender,logischer etc... geweest![]()
Mensen die niet bekend zijn met het merk Access moeten met zo'n TI POLAR toch 2 a 3 maanden met een erectie van heb ik jou daar zitten spelen ?![]()
Hoe denken jullie over het volgende trouwens;
Met de betere én duidelijkere vernieuwende ; lay out/ user interface is de kans dat je MEER uit je virus TI haalt groter dan bij de B en C ?
Dat is voor mij wel een groot plus punt , eerlijk gezegd ! ik heb het idee dat ik dankzij de vernieuwingen op lay out/ user interface, vernieuwde scherm; meer uit mijn synth kan halen en beter sneller en gelikter te werk kan gaan !

Origineel geplaatst door ELectronic SKIL
Zorg eens dat een patch ook vet klinkt zonder reverb of chorus....dan heb ik zo weer een virus.
Ja, JP8000 style!
Mijn mening.

Origineel geplaatst door jostiii
Mag ik nog wel een filter en een oscillator gebruiken?
![]()
.

)
Maar het kan dat jij die sound misschien wel lekker vindt, bijft natuurlijk zeer persoonlijk en subjectief allemaal.