Origineel geplaatst door Thoraval
was vanavond fftjes bij dijkmanmuziek amsterdam...
offtopic maar koop NOOIT bij dijkman. zijn vette afzetters en ze hebben er ook nog eens de ballen verstand van.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Thoraval
was vanavond fftjes bij dijkmanmuziek amsterdam...
Origineel geplaatst door Jan VS. Jaap
Maar die Virus TI kun je die hellemaal via software bewerken? Trouwens wel handig als je hem in je rack hebt hangen eigelijk. Snap ik dan niet dat ze dat niet eerder bedacht hadden he.:confused:

de virus ti gaat toch wel even iets verder als dat!! ... hij is tegelijkertijd je geluidskaart en je kan de output dus ook weer door cubase en vst plugins routen...Origineel geplaatst door nomore
[ Alhoewel deze toch ook wel via een editor (sounddiver ofzo) te editen moet zijn).
[/B]
)Origineel geplaatst door Zoidsity
:confused: Ja, dat zie ik ook niet helemaal: je koopt een (redelijk prijzige) hardware bak, en gaat dan NOG met de pc/mac werken..?
Zal wel weer iets over 't hoofd zien..![]()
Origineel geplaatst door Jan VS. Jaap
Zin er nooit mensen die weleens bij zichzelf denken waar ben ik in godsnaam mee bezig. Zo kun je tot je dood wel blijven updaten. Investeer het geld,moeite en tijd liever in het maken van een mooie track. Ik ga al bijna overgeven als ik mensen zie die na een maand hun virusc alweer te verkopen om een TI te halen,4 a 5 jaar verder en daar gaan we nogmaals etc etc etc etc.....

Origineel geplaatst door fuse
Maar denk dat het hier om nog een factor gaat nl het introduceren van een apparaat eind 2004 en pas in april 2005 of zo eindelijk het ding op de markt te gooien.

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Aan de "verrader" (wie was het ?) die hier laatst zijn A6 verkocht : Ga koekjes bakken !
mijn koekjes krijg je niet, tenzij van eigen deeg.
), hoe dan ook., er zijn hier meer mensen die in redelijke tijd weer afstand hebben gedaan van hun a6.
zal het even voor allen opnemen en mijn verhaaltje doen.
.. anyway: uiteindelijk kies je toch voor de synth die het beste bij je werkwijze past. niet? (je gaat toch ook niet meteen de eerste auto die je kon betalen als topmodel auto beschouwen zonder dat je ooit in een andere bak hebt gereden?)
) (of misschien koekje erbij.. lekker bakje thee... hoppa!)
Origineel geplaatst door fuse
Als die die koekjes meeneemt (he Roel)
Komen jullie bij mij op de koffie.
Skel probeert mijn speakers om zeep te helpen met een NL.
Want ik geloof niet dat zoiets mogelijk is met een NL.
Maakt Roel wat foto's voor ons nageslacht.
Maar het hypen klopt wel. Maar goed we zijn allemaal volwassen verstandige gearfreaks.

Origineel geplaatst door RedTitan
Maar iemand nog een feitelijk nieuwtje van de vrienden van Access?![]()
Origineel geplaatst door Jitterbug
he, guys,
dus dacht ik, waarom niet een Ti aanschaffen en de Virus B verkopen? de Ti heeft alles. als ik een aparte audio-interface (6 analoog out, 2 analoog in, didital I/O ) moet kopen en een controller keyboard, dan ben ik ook aardig wat geld kwijt, plus al die aanslluitingen en kabels weer. er ligt al genoeg 'spaghetti' achter m'n setup
Origineel geplaatst door Roel
ik koop straks lekker een virus, ga m editten met de knoppen, en aansturen via midi. zo.