Virus TI vertraagd + reviews?

Een virus C heeft in principe 8 banken, als je de demosong eruit gedonderd hebt. Lijkt me toch wel voldoende. Virus C heeft geen USB. Via midi kan je een nieuwe bank erin zetten, dit duurt niet lang, ongeveer 30 seconden maximaal, afhankelijk van het tempo waarop je je midi file afspeelt (niet te snel doen, dan pikt de virus niet alle patches op).

wat zijn de prijzen momenteel in de pre-order?

Iemand die onder deze prijzen uitkomt? Virus TI desktop:

Feedback: 1799 euro
Plebweb.nl: 1649 euro
Thomann.de: 1699 euro (ex 3% belasting)
Music Store.com: 1699 euro (ex 3%)

plebweb is altijd de goedkoopste met access dingen tijdens de introductie(tot nu toe dan)

Origineel geplaatst door Inflexus
Op de site van Plebweb staat een hogere prijs (1749,-). Hoe kom je aan 1649 euro?
http://www.morelmuziek.nl

me wrong! Ik weet ook niet hoe ik daar aan kwam. Je probeert je best te doen, misschien verlezen...

ik vind het schermpje zo mooi bij die polar (misschien ook zo bij keys en desktop maar heb hier alleen hi res van polar) hoe het plaatje erop geschroeft is zegmaar... heel mooi.
Ook leuk om te merken hoe ongelovelijk ik let op hoe zoon synth eruit ziet. Ik vond de (K)C altijd heel mooi maar als ik m nu zie denk ik: jezus wat is hij toch lelijk als je die TI er naast ziet.

ben trouwens ook weer gaan twijfelen, eerst was het desktop, toen keys, toen desktop en nu wil ik weer de polar. Gvd.

Zou je ze een weekje mogen proberen van feedback om te kijken wat je t geilst vind? 8o)

Ik vind 1700 trouwens wel echt naierij Die honderd euro die er binnen 2 jaar af gaat stoppen ze er nu alleen maar bij omdat ze weten dat ze er nu toch een hoop verkopen omdat hij nieuw is.\

blah ik ga dr nog in trappen ook

Origineel geplaatst door Thoraval

Ik vind 1700 trouwens wel echt naierij Die honderd euro die er binnen 2 jaar af gaat stoppen ze er nu alleen maar bij omdat ze weten dat ze er nu toch een hoop verkopen omdat hij nieuw is.\

blah ik ga dr nog in trappen ook

en ga maar na wat je ervoor over een jaartje of 1 a 2 2dehands ervoor kunt gaan betalen..

bij deejayladen.de staat ie voor 1699, de desktop dan.

Ach ik ga me niet druk maken. Ik krijg m tegen inkoopsprijs :okdan: Heeft zo z'n voordelen om bij een webwinkel te werken. hehe! Ik zal trouwens eens informeren of we voor geinteresseerde synthforummers niet een packagedeal kunnen maken. Bij afname van een x aantal stuks, een virus ti voor een aangename prijs. Wat zouden jullie hier van vinden? Zijn er uberhaupt serieuze gegadigden voor deze synth als ie uitkomt?

p.s. ik hoop wel dat ik op de messe straks een werkend exemplaar onder mijn vingers kan krijgen.

Met zoveel hooggespannen verwachtingen is hij wel gedoemt om te mislukken.

Jongens en meisjes. Dit instrument wordt de pan uit gehyped. Trap d'r niet in!
Het is gewoon een nieuw instrument dat in alle haast in elkaar is gehacked en nog niet door duizenden gebruikers getest.

Ik durf wel een weddenschap aan te gaan dat in de eerste maand dat hij uitgekomen is er 2 os updates zijn.

de interesse zal natuurlijk afhangen van de hoogte van de package deal 8o)
Ik ben wel overtuigd van het nut van het beestje - los van dat ie beter gaat klinken dan een B/C. Ik zou hem voornamelijk voor de nieuwe manier van werken kopen.

Ross, kun je er werk van maken en kijken wat een package deal zou moeten kosten?

wat ook wel handig zou zijn is dat we het minstens een tijdje na de release doen, ik koop m pas als ik m gehoord heb...

Origineel geplaatst door Ross
bij deejayladen.de staat ie voor 1699, de desktop dan.

Ach ik ga me niet druk maken. Ik krijg m tegen inkoopsprijs :okdan: Heeft zo z'n voordelen om bij een webwinkel te werken. hehe! Ik zal trouwens eens informeren of we voor geinteresseerde synthforummers niet een packagedeal kunnen maken. Bij afname van een x aantal stuks, een virus ti voor een aangename prijs. Wat zouden jullie hier van vinden? Zijn er uberhaupt serieuze gegadigden voor deze synth als ie uitkomt?

p.s. ik hoop wel dat ik op de messe straks een werkend exemplaar onder mijn vingers kan krijgen.

Ik denk dat je ze bij iedere willekeurige muziekzaak wel warm krijgt voor packagedeals voor een bepaalde synth.
Prijzen zullen dan ook vast lager zijn dan een of andere vage webwinkel waar er honderden van zijn, die mag hopen dattie uberhaupt genoeg TI's geleverd krijgt.

Origineel geplaatst door fuse
Met zoveel hooggespannen verwachtingen is hij wel gedoemt om te mislukken.

Jongens en meisjes. Dit instrument wordt de pan uit gehyped. Trap d'r niet in!
Het is gewoon een nieuw instrument dat in alle haast in elkaar is gehacked en nog niet door duizenden gebruikers getest.

Ik durf wel een weddenschap aan te gaan dat in de eerste maand dat hij uitgekomen is er 2 os updates zijn.

Goh wat lekker positief toch weer... zal mij persoonlijk een worst zijn dat je 2 updates moet doen... is toch zo gepiept...
En het gaat denk ik menigeen om de manier van werken wat de ti onderscheid van de rest van de virus serie, en datgeen is precies de reden dat ik hem wil hebben... als de klank hetzelfde is als de c, is dat alsnog mijn argument om hem te kopen, gezien het feit dat ik de klank van de C als prettig ervaar...

Moet alles wat met de TI te maken heeft positief zijn dan?
Gewoon even per 100 posts even de hormoontjes tot bedaren brengen.
Niet dat ik iemand hier iets misgun, wat mij betreft mag de hele wereldvoorraad aan synths bij SF leden belanden.
Maar je zult maar net 1 jaar krom hebben gelegen om dat ding te kunnen betalen

Net even ge-informeerd cq besteld, maar wat blijkt......:stupid

Alle modellen zijn in de VS al uitverkocht, dus wij moeten op een nieuwe productiebatch wachten.
Dit gaat zo`n 5-6 weken duren nog. GVD!!!!!!
:duivels:
Kutamerikanen.....

Kan ik nog 2 maanden wachten, nou dan koop ik wel een Omega8 (was dat maar waar)
Enigste voordeel is dat je dan gelijk die 2 nieuwe OS updates kan doen dan (ofnie Fuse)

Back