Virus TI vertraagd + reviews?

Zelfs de geruchten zijn al laat. :D

tis wel erg idd :/
is iemand niet toevallig recentelijk bij feedback langsgeweest? Ik had begrepen dat zij ze importeren in nederland
zij zouden dus meer moeten weten? En staan daar eigenlijk nog virus c/kc/indigo II ? Misschien wel de moeite waard voor een zacht prijsje :X

feedback importeert niet, zij krijgen de virii ook maar via de distributeur.. en zowel distributeur als feedback weten pas iets concreets wanneer access dat zelf bekend maakt, wat dus niet is gebeurd vooralsnog.

hmmm wat een kennis toch weer bij dirkwitte :/
"wij verkopen ze neit omdat de importeur, feedback, dan geld aan ons verdient, zo helpen wij onze concurrent"

hmpfz

Origineel geplaatst door Thoraval
hmmm wat een kennis toch weer bij dirkwitte :/
"wij verkopen ze neit omdat de importeur, feedback, dan geld aan ons verdient, zo helpen wij onze concurrent"

hmpfz

En zelf verdienen ze er niks op zeker?

Ze weten het dus ook niet....

Origineel geplaatst door Septic
En volgens mij heb je aan die USB ook niks als je al een andere asio-driver hebt lopen (zoals mijn MOTU sys)
Mischien nog wel de MIDI, maar niet de audio.

Dit wordt niet echt duidelijk gemaakt op de site, maar daarom des te beter nadenken hierover. Want als ze er met geen letter over reppen als je al asio gebruikt, zegt mij al genoeg.

ik snap niet precies wat je bedoeld. er zouden conflicten kunnen ontstaan tussen de asio driver in de virusgeluidskaart en die van je geluidskaart in je comp.?? wat zouden de problemen kunnen zijn en wat zou je er aan kunnen doen??

De Access Site is geupdate met een nieuwe TI 'presets on parade' !!!

Die wavetable ongein klinkt niet verkeerd als je het mij vraagt.

Origineel geplaatst door JeanV
De Access Site is geupdate met een nieuwe TI 'presets on parade' !!!

Die wavetable ongein klinkt niet verkeerd als je het mij vraagt.

vanmorgen al , maar nog steeds geen leverdatum. offtopic:engel:

Ff de demo geprobiert.

Gedver een access die als een Waldorf klinkt! Pak dan de PPG VST, klinkt net zo.
Straks gaan ze er nog analoge filters in zetten en noemen het een + versie.
Het mooie van die virussen vond ik juist dat ze zo analoog neigden te klinken. Met een subtiel digitaal randje. Dit is niet subtiel meer. Mag hopen dat er ook 'oude' virus geluiden uit te halen maar dan beter.
Die drums klinken trouwens wel lekker. ;)

hjmm zo te zien zijn ze bang om nu nog echt laag te laten horen :(

da kan misschien nog lang duren dan

een virus heeft nog nooit echt vet laag gehad... vette boost in het midden gebied wat m zn karakteristieke klank geeft, maar geen snerpend hoog, en geen netjes laag. (imho)

Origineel geplaatst door fuse
Die drums klinken trouwens wel lekker. ;)

Van Access site: "Every Presets on Parade recording features a single Virus TI,
in single mode, some accompanied by drum samples by Stylus RMX and Storm Drums. "

Is dus niet zeker dat de drums die je hoorde wel uit de virus kwamen. Stom dat ze niet alles gewoon uit de virus halen eigenlijk.

slecht nieuws over de package deal. marges zijn gewoon kut! voor 1699 inc btw zal ie gewoon te bestellen zijn.

was te proberen.....

bah :(

ik begin dat dnig zowieso trouwens veels te duur te vinden zeker na die demo van gisteren :/

Zit er niet een beta tester ergens in nederland? Of een sound-creater?

Net ook even de demo geluisterd en ik vind het helemaal niet verkeerd. De nadruk ligt wel heel erg op de nieuwe golfvormen/wavetables krijg ik het idee. Voor een 'overall' demo is deze niet geschikt imo.

Tel de sounds uit de demo op bij de huidige virus sounds, doe er nog wat extra features bij zoals de editor/vst integratie en effecten per kanaal, en je hebt zeker een leuk bakkie.

Hopelijk komt dat kreng wel een beetje snel naar de winkels, want ik ben aan een weekje verlof toe :P

..en misschien zelfs van de 21ste eeuw! 8o)

Origineel geplaatst door mono-poly
Deze bak krijgt voor mij de meest gehypte synth van de 20e eeuw trofffee!!!
Grappig dit soort reacties :P

En die mening baseer je op de reactie van de +/- 10 users in dit topic die aangegeven hebben 'm te gaan kopen en hier enthousiast over zijn :confused:

Back