Virus TI vertraagd + reviews?

Origineel geplaatst door MikeJarod
Bij deze even een dikke pluim voor Access :okdan:

Het is nu 10 uur 's avonds en ik heb sinds 7 uur vanavond al een aantal mailtjes verzonden en ontvangen naar/van Access support om een bepaald probleem met updaten van de firmware te analyseren. Geen idee of die gast in een andere tijdszone zit, maar dan nog.

Echt dikke klasse, ken weinig bedrijven die zulke support leveren.

Maar goed na dik een tijd uitgesteld te zijn zit ie dus nog vol met bugs.....zzzz

Voor die prijs en na al die tijd aan het lijntje gehouden te zijn zou ik me behoorlijk genomen voelen, wel of geen helpdesk support. (die ook de problemen niet kunnen oplossen omdat het in de OS zit)

Begin steeds meer bedenkingen te krijgen bij access en hun motieven...

Ondanks de 9x gedetunde superpulsesaw 80 stemmen etc.........als het niet synced en patches niet vasthoud etc heb je er weinig aan, aan al die poeha...

Tering wat ben jij toch altijd negatief ingesteld.....

Het zijn gewoon kinderziektes die je in het begin houdt. Daar moet je je imo gewoon op voorbereiden als je zo'n beetje de eerste bent die een dergelijk product aanschaft. Hierboven lees ik ook verhalen over een KC waar het blijkbaar niet anders was, en een Q die in het begin alleen maar crashte. Wat dat betreft doet Access het een stuk beter dan Waldorf.

FYI: bij mij werkt alles zo'n beetje naar wens nu, op automation na welke af en toe hapert. Maar daar komt ook een update voor.

edit:

BTW kreeg nog een tip van Access support, misschien dat anderen er ook iets aan hebben:

VIA Rev 5 of later USB universele host-controller PCI\VEN_1106&DEV_3038&SUBSYS_80ED1043&REV_81\3&267A616A&0&81

I suggest to disable selective suspend:
----------------------------------------
Disable power management of the USB hub.

Note If you perform the following procedure, you may also reduce the battery life on a portable computer.

To disable power management on the USB hub, follow these steps: 1. Click Start, and then click Run.
2. Type devmgmt.msc in the Open box, and then click OK.
3. Expand the Universal Serial Bus controllers node, and then follow these steps for each USB Root Hub that is listed: a. Right-click the USB Root Hub, and then click Properties.
b. Click the Power Management tab.
c. Click to clear the Allow the computer to turn off this device to save power check box, and then click OK.
----------------------------------------

I had that with the VIA chipsets sometimes.

Ik heb gister mijn originele versie van SX3 ontvangen, ik ben erg blij...totdat....

Ik de virus installeer op SP2...weer hetzelfde liedje geen VControl plugin...
Volgense de plug-in information Dialog in SX , UNLOADABLE....wtf????

Ik wordt gek, en "access will get back to me shortly"... tja hoe lang is shortly?? iig langer dan een week, en tot dusver de VControl dus niet kunnen gebruiken..

Ik wordt hier toch een beetje moe van..

groet,

avs

Yo avs,

kopieer msvcp71.dll en msvcr71.dll eens naar windows\system32\

Ik had hetzelfde probleem met installeren als jij, maar nadat ik dit had gedaan werkte de plugin wel.

Origineel geplaatst door JeanV
Yo avs,

kopieer msvcp71.dll en msvcr71.dll eens naar windows\system32\

Ik had hetzelfde probleem met installeren als jij, maar nadat ik dit had gedaan werkte de plugin wel.

Klopt, ik was er al achter gekomen, direct access support gemailed en zij zijn nu ook op de hoogte....

Je kunt ook je plugin folder in je path zetten, maar runtime libs horen ook naar mijn inziens in de system32 dir. ;)

Thnx voor je contributie... :)

groet,

avs,

Nou, het lijkt erop dat mijn problem days over zijn...heeft ff 370 euro extra gekost maar ja...HET WERKT!!!!!

:luv: :luv: :luv: :luv: :luv:

Origineel geplaatst door avs
Nou, het lijkt erop dat mijn problem days over zijn...heeft ff 370 euro extra gekost maar ja...HET WERKT!!!!!

:luv: :luv: :luv: :luv: :luv:

En dat voelt toch goed he avs....zo'n legale Cubase? :D

Origineel geplaatst door Wiseguy
Is er een schokkend verschil in sound in vergelijking met b.v. een Virus B ?

Ja. Virus B kopen?

Origineel geplaatst door Acidfever
En dat voelt toch goed he avs....zo'n legale Cubase? :D

Inderdaad Acid, ik ben de koning te rijk :D

Origineel geplaatst door RedTitan
Ja. Virus B kopen?

Nee heb een rack, ben daar erg tevreden over, is de enige Virus die ik ooit heb gehoord, vraag me af buiten de extra toeters en bellen of het karakter van het geluid ook echt anders is, dus als iemand dat kan/wil beantwoorden en onderbouwen........graag

Nee heb een rack, ben daar erg tevreden over, is de enige Virus die ik ooit heb gehoord, vraag me af buiten de extra toeters en bellen of het karakter van het geluid ook echt anders is, dus als iemand dat kan/wil beantwoorden en onderbouwen........graag

Deze toeters en bellen klinken anders erg lekker in mijn oren :D

Het zijn wel hieperzaag toeters en golftafel bellen, erg fijn allemaal....;)

Maar of de oscs van de TI veel verschillen van de B durf ik niet te zeggen, in vergelijking met mijn C hoor ik wel een beetje verschil, maar of dit ook daadwerkelijk opvalt? Er zit iig meer power in de oscs...

groet

avs

Laatst gewijzigd:
Ik heb hiervoor een C gehad, klinkt bijna identiek. TI vind ik iets helderder/cleaner klinken, maar misschien komt dat ook omdat ie nu eigenlijk uit mijn Echo Mia audio interface komt (gebruik 'm alleen via de plugin, usb kabel + voeding zijn de enige kabels die aangesloten zijn).

Maar goed, zoals al vermeld, zijn er nieuwe golfvormen. Dus dat karakter is natuurlijk anders. De presets die met de nieuwe golfvormen gemaakt zijn vind ik heel fijn klinken. Voor de rest heb je natuurlijk extra's zoals onafhankelijke fx en de vsti die editen en automation ongelofelijk makkelijk maakt. Vooral die automation moet je niet onderschatten, volgens mij kan je bijna elke optie automatiseren.

Origineel geplaatst door MikeJarod
Vooral die automation moet je niet onderschatten, volgens mij kan je bijna elke optie automatiseren.

Had het toch wel fijn gevonden als ze een MIDI CC list in de manual hadden geplaatst....

Had het toch wel fijn gevonden als ze een MIDI CC list in de manual hadden geplaatst....

Heeft iemand toevallig zo'n list voor een rack (classic) ?

Is dat hetzelfde als een C?

Is dat hetzelfde als een C?

:) weet ik niet maar ik kan het altijd proberen

In combi met mijn Control Freak zal "tweaken" een stuk makkelijker gaan.

Manual van de C kun je bij acces downloaden...

steekproefsgewijs kom je er zo achter of het 1op1 is....

Origineel geplaatst door shortwave
Bericht door een moderator:
Wegens overdadige populairiteit van deze thread... (meer dan 32000 views!) heb ik deze maar es ff vastgeplakt *D

Het is dat ik het niet kan, anders was dat reeds gebeurt.... :D

Back