Ik heb samen met mijn bandje een demo opgenomen, wat we gratis konden doen, omdat we meedoen aan een project voor schoolbandjes. De stijl is een beetje gothic achtig, weet niet goed hoe je zo iets noemt
. Het nummer is in ongeveer 5 uur opgenomen en afgemixt e.d.
Ik ben zelf best tevreden over het resultaat zeker als je kijkt naar onze leeftijd en ervaring (leeftijden liggen tussen de 13 en 18 ). Zelf vind ik dat het allemaal nog wat strakker kan, maar dat is een kwestie van oefenen, en ook de zang kan nog wat beter. Maar luister zelf maar: klik
. Het nummer is in ongeveer 5 uur opgenomen en afgemixt e.d.Ik ben zelf best tevreden over het resultaat zeker als je kijkt naar onze leeftijd en ervaring (leeftijden liggen tussen de 13 en 18 ). Zelf vind ik dat het allemaal nog wat strakker kan, maar dat is een kwestie van oefenen, en ook de zang kan nog wat beter. Maar luister zelf maar: klik
)
Dus ik kan me voorstellen dat zo'n afmixer het woord 'demo' hoort en meteen denkt aan rommelig met teveel galm van de ruimte zelf (want dat is het), alsof het zo hoort op een demo. Da's jammer! (en dat moet beter kunnen met één track in 5 uur! Wij hadden er met een eerdere bezetting (incl. zang) nog wel meer in 4 uur, live opgenomen via een minidisc zonder technicus (wel (nog) mindere kwaliteit trouwens))