Tja, kan ik net zo goed mijn mening er nog even overheen schenken: doe het niet, koop geen M-audio firewire Audiopiel, die ongebalanceerde shit geeft je problemen (sorry, na een paar drankjes word ik wat ongenuanceerd), ik had alleen maar brom-problemen met die kaart in combi met mijn Dell Inspiron laptop. Okee, dat lag wel aan de voeding van de laptop, maar de unbalanced i/o van de m-audio hielp me ook niet echt, dus snel ingeruild voor een (2x duurdere) Edirol FA-101. Probleem opgelost! Als je mobiel wil zijn koop dan iets met gebalanceerde i/o. Aan de andere kant, mijn zwager gebruikt een audiophile pci 24/96 in z'n desktop pc zonder problemen, echt een goeie kaart voor 't geld, afgezien van wat achterlijke driverdingen (mute om onduidelijke redenen het rechterkanaal standaard bij het wijzigen van ASIO instellingen of de routing).
En oh, in mijn desktop pc zit gewoon een (ongebalanceerde) Terrrrratec EWS88mt. Goeie kaart hoor, 'as quiet as a mouse', wat de brom betreft dan. Verder erg blij mee, al denk ik dat ik gewoon de Eridrol ga gebruiken op mijn desktop... of een combi (kandat? 16 kanalen i/o met twee versch. kaarten?).
Ach, ieder z'n ding, als 't werkt, dan werkt 't.