Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

As ever, the music is diverse and fresh whilst retaining their trademark Daft Punk sound, this time with a more spontaneous and direct quality to the recording. A mix of guitars and machines, "Human After All" takes us from the hardcore ''Brainwasher'' to the pumping "Technologic'', with the addition of rockier tracks such as "Robot Rock" and emotional moments such as "Make Love".
)Origineel geplaatst door nick nova
Ik denk dat dit een geweldige plaat gaat worden.
Origineel geplaatst door Nolet
Uhmmm, tsja...hoezo dan?

Origineel geplaatst door Kevin
Ik denk dat het album richting 80''s/Electric Boogie gaat, omdat dit nu momenteel helemaal hype is
Origineel geplaatst door Frer!k
Noem twee platen van Thomas Bangalter en/ of Guy Manuel de Homem Christo die níet te pruimen zijn.![]()
Origineel geplaatst door sander
Is dat nu een hype? Merk er niks van.
bijv. Push Up van de Freestylers waar ook wel wat 80's invloeden inzitten..

Dan moet je eens uit die donkere studio komen !!!![]()
Ach kom op joh de 80's hebben gewoon een revival dat zie je aan de kleding,make up van de dames op straat...+ bijv. Push Up van de Freestylers waar ook wel wat 80's invloeden inzitten..
Ik herinner me nog goed die vreselijke irritante vocoders.
(bij mij is het zo erg dat als er maar een vocoder in zit, dat ik het nummer bijna automatisch wel okee vind)
Origineel geplaatst door apollo
Feit is inderdaad dat discovery zo goed als helemaal op samples gebaseerd is, maar daarom is het niet minder goed ...
Origineel geplaatst door funkdecoder
..........Geef mij maar Homework. Dat was in die tijd een enorme trendsetter en maatstaf voor de rest van de elektronische muziek. En die gierende acid van Homework mogen ze van mij ook weer van stal halen...