acardipane zijn studiomeubel te koop!!

dj sinn

Stamgast
check dit dan!!
marc acardipane (voor de nitwits onder ons : de hardcoremeester himself!!) verkoopt zijn studiomeubel
(helaas niet zijn studio :{ )

link: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll...4438&ssPageName=STRK:MESE:IT#ebayphotohosting

ik zie een sherman 2 een machinedrum een minimoog voyager een heel rack compressors een nord ? , ziet iemand anders nog leuke dingen die echt de moeite waard zijn??
het zijn maar kleine fotootjes dus...

maar goed wel ophalen in deutschland/hamburg :bekdicht:

Nordrack:halleluja

Re: acardipane zijn studiomeubel te koop!!

Origineel geplaatst door dj sinn
check dit dan!!
marc acardipane (voor de nitwits onder ons : de hardcoremeester himself!!) verkoopt zijn studiomeubel
(helaas niet zijn studio :{ )

link: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll...4438&ssPageName=STRK:MESE:IT#ebayphotohosting

ik zie een sherman 2 een machinedrum een minimoog voyager een heel rack compressors een nord ? , ziet iemand anders nog leuke dingen die echt de moeite waard zijn??
het zijn maar kleine fotootjes dus...

Ik zie een stukje van een Oberheim Xpander

ik zie ook een paar lexicons & een virus

Ik wordt toch meer opgewonden van de twee Eventides en de TC electronic delay.

Heeft er iemand een idee wat er boven de XV 5050 en de Waldorf Q zit ??

Godsakkerjanke! dat is echt een flexe studio 8D

voyager, machinedrumn, expander, eventides, pcm91's pfff niet te zuinig

tja de man kan me ook een aardige partij apparatuur veroorloven na iets van 200 platen uitgebracht te hebben ;)

Origineel geplaatst door endonyx
tja de man kan me ook een aardige partij apparatuur veroorloven na iets van 200 platen uitgebracht te hebben ;)

Ik denk dat zijn Scooter hitje relatief het meeste heeft opgebracht.

Die Apple G5 is geil :{

De hele computer zit in dat tft scherm!

[ISNIEZOT_MODE/ON]

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Dhr.Acardipane overgaat op VSTi's

[ISNIEZOT_MODE/OFF]

Origineel geplaatst door Kevin
[ISNIEZOT_MODE/ON]

[ISNIEZOT_MODE/OFF]

ja dat zou best kunnen hehe, zijn er zoveel die helemaal of deels op software overgaan ;)

Origineel geplaatst door Kevin
[ISNIEZOT_MODE/ON]

[ISNIEZOT_MODE/OFF]

:D

Meubel(s) wat ie verkoopt vind ik niet echt geweldig eigenlijk en ook geen 500 euro waard wat het nu zou moeten opbrengen, dat in tegenstelling tot de gear :{

Origineel geplaatst door cyble
Meubel(s) wat ie verkoopt vind ik niet echt geweldig eigenlijk en ook geen 500 euro waard wat het nu zou moeten opbrengen, dat in tegenstelling tot de gear :{

ach, het is nieuw maar 4000 eurootjes he?? :confused:

Er gaat stiekem best wel veel €'s zitten in (fatsoenlijk) materiaal voor een (meerdere) studiomeubel(s)
Ziet er niet als 't goedkoopste Praxis/Gamma-bouw zooi uit :erm:

inderdaad, en zoals erbij staat is het gemaakt door een profi bedrijf, dus tel uit je winst (lees verlies) , maar acardipane heeft denk ik wel wat centjes overgehouden aan 'i like it bout'!
jammer dat hij nu commercielere muziek maakt, maar ik zou dat ook gedaan hebben, denk ik. :engel:

Origineel geplaatst door dj sinn
inderdaad, en zoals erbij staat is het gemaakt door een profi bedrijf, dus tel uit je winst (lees verlies) , maar acardipane heeft denk ik wel wat centjes overgehouden aan 'i like it bout'!
jammer dat hij nu commercielere muziek maakt, maar ik zou dat ook gedaan hebben, denk ik. :engel:

uuh de release op tresor niet echt commercieel dacht ik....mover geloof ik

Back