witte sequential 1

murc

herintreder
amsterdam 06 49 301 568 -785 1117- 444 5271

Attachments

• mooi.jpg
    mooi.jpg
    23,3 KB · Bekeken: 142
:okdan:
WOW SUPERGEIL. :{
MOOIE KLEURTJES OOK.
Zal wel niet voor een habbekrats de deur uitgaan.
Wat zou je moeten bieden om m te bemachtigen? vraag ik me dan af.
:mega:

650 ponden schat ik, in the UK wordt vrolijk goed betaald voor mooie spulletjes...is mijn ervaring..

heel anders dan het moeizame geleuter van landgenoten hier die toch altijd wat vinden,
dat ie wat minder glimt dus 10% korting EISEN ... :walker:

Engelsen mogen dan wel veel geld over hebben voor wat ze mooi vinden, hun smaak is nog steeds op 't nivo van fish & chips... niet te pruimen.

:D Engelsen blijven raar volk. das een ding dat zeker is.
Smaak hebben ze wel denk ik ( in sommige dingen dan). Ze maken nog steeds erg mooie auto's b.v.

Die mod wheel is afschuwelijk... Sowieso vind ik 'm met dat wit en blanke hout meer iets voor Liberace...

Vind t persoonlijk wel wat hebben.
En who the hell is Liberace
Anywayzz t gaat toch om de sound zeker.
:biertje: :peukie: :biertje:

Origineel geplaatst door murc
650 ponden schat ik, in the UK wordt vrolijk goed betaald voor mooie spulletjes...is mijn ervaring..

heel anders dan het moeizame geleuter van landgenoten hier die toch altijd wat vinden,
dat ie wat minder glimt dus 10% korting EISEN ... :walker:

die pro one volg ik al een tijdje (niet per se deze, maar gewoon, op ebay - altijd even kijken). paar maandjes terug zag ik er 4 in 1 week - 3 in uk en 1 in duitsland - omgerekend 600 euro, 2 x 900 en 1 x 1100nogwat. geen zinnig woord over te zeggen. afgelopen had je er weer 2 kunnen scoren voor ruim onder de 600 euro. inclusief verzendkosten naar nederland. snap er weinig van.

deze is wel echt een blikvanger en zal wel aandacht trekken, zelf zou ik liever gewoon een zwarte hebben, origineel. vind ik toch mooier. maar eigenlijk hoef ik m niet meer, is toch wel een erg aanvallend bakkie. ik word wat te oud denk ik, voor die snelle envelopes. ;)

Origineel geplaatst door Chinetti
Die mod wheel is afschuwelijk... Sowieso vind ik 'm met dat wit en blanke hout meer iets voor Liberace... Engelsen mogen dan wel veel geld over hebben voor wat ze mooi vinden, hun smaak is nog steeds op 't nivo van fish & chips... niet te pruimen.

Liberace :D

Ik vind de Yamaha GX-1 of hoe heet die cockpit ook echt zo'n Liberace glittersynth.

Die mod wheel is afschuwelijk... Sowieso vind ik 'm met dat wit en blanke hout meer iets voor Liberace... Engelsen mogen dan wel veel geld over hebben voor wat ze mooi vinden, hun smaak is nog steeds op 't nivo van fish & chips... niet te pruimen.
beste chinettie
uwe hebben zekers nog de oer oude zwrte versie
geef nie ik ook
ik vraag me af of dit ook weer soon product is van diegene die die kits maakt voor diverse synths [handl dus ,...tsja ]
check mn custum synths draad ,met pix j60/polysix [ook allemaal witt gemaakte synths
bets een flink werkje lijkt me alles weer op nieuw painten,...

verders denk ik dat deze ri de1200$
900 eu en ongeveeer netsoveel ponds gaat ....in de uk betaalen ze idd te veel vroeger keek ik nogwel in de sos
maar la maar these days
komt welgoede muziek uit de uk !!!!
wij kunne trots zijn zijn op gabba & junp style
en ome dj paul

:D

wat antwoordjjes op reacties..vind de Egelsen nog steeds de beste muzikanten als je gewoon grof naar nationaliteiten kijkt, "onze muziek is schjijnbaar letterlijk en figuurlijk opgezwolle geworden nee dank je wel..., en over smaak valt te twisten..maar de allernieuwste Rolls gezien...een statement.

Ik ben juist blij met een product zoals de bovenstaande witte poederdoos...en hebb daar ook EXTRA geld voor over..en ik ben echt niet de enige denk ik..

Murc :o:

Origineel geplaatst door murc
wat antwoordjjes op reacties..vind de Egelsen nog steeds de beste muzikanten als je gewoon grof naar nationaliteiten kijkt, "onze muziek is schjijnbaar letterlijk en figuurlijk opgezwolle geworden nee dank je wel..., en over smaak valt te twisten..maar de allernieuwste Rolls gezien...een statement.

Ik ben juist blij met een product zoals de bovenstaande witte poederdoos...en hebb daar ook EXTRA geld voor over..en ik ben echt niet de enige denk ik..

Murc :o:
skijt
:kont:

... Engelsen mogen dan wel veel geld over hebben voor wat ze mooi vinden, hun smaak is nog steeds op 't nivo van fish & chips... niet te pruimen.

Er gaat niets boven fish &chips in een oude krant!
(En Guinness nauurlijk)

Er bestaan trouwens wel originele Pro-One's van doorzichtig plexiglas!
Zien er heel cool uit en werden gebruikt in advertenties van Sequential.
Kom zo snel geen foto vinden.

Die blauwe wieltjes zijn veelste modern. Die witte plaat vindt ik opzich wel mooi, maar vindt het toch altijd zonde om klassiekers van look te veranderen.

Origineel geplaatst door sander
Die blauwe wieltjes zijn veelste modern. Die witte plaat vindt ik opzich wel mooi, maar vindt het toch altijd zonde om klassiekers van look te veranderen.

ik vraag me nu toch ets af [as egte sc liefhebbert zijnde...]
hebben dze ee master print ofso van de pro one
qa layout ...op de front panel & back panel

deze man doet toch ook die j60 ...en poly six modificaties
de hele case is over gespoten/ ofso dan
wel eg knap...dan !
custom is wel lief hebber werk denk ik want soon synth levert eg geen 1500 $ ineens op
iets je meer denkik dan de 2 nd hands price
maar kost ook erg veel tyd[werk dus ]

:halleluja de mijne [oude versie ] gaat morgen open ,.....travo troubles]

ik had het zelf niet veel beter kunnen zeggen :halleluja

Back