acardipane zijn studiomeubel te koop!!

Origineel geplaatst door Catscan
dus dan zijn jou bronnen niet zo betrouwbaar.......

Nou ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de bronnen die mij verteld hebben dat Dhr.Acardipane op VSTi overgegaan is toch betrouwbaar zijn...(en dit is door een aantal andere betrouwbare bronnen bevestigd)
Nu concludeer ik dat de zogenoemde ''betrouwbare'' bron die u ingelicht heeft niet zo betrouwbaar is als bepaalde ''betrouwbare'' bronnen menen dat hij is...dat heb ik weer uit betrouwbare bron vernomen (en dit is wederom door een aantal andere betrouwbare bronnen bevestigd) :duivels:

Maar goed ff to the point ik vind het meubeltje wel aardig zit best logisch in elkaar....ik denk alleen dat de meeste van ons er geen ruimte voor hebben..
Misschien zet hij er voor 5 € meer wel een handtekening op !!!8o)

Welnee joh, hij heeft geld nodig om z'n electriciteitsrekening te kunnen betalen

....tis nogal donker he.....op die foto's...

Origineel geplaatst door Catscan
uuh de release op tresor niet echt commercieel dacht ik....mover geloof ik

uitzondering daar gelaten want da's een te vette plaat, vergis je niet; ik ben een groot fan van de man (PCP) maar die nieuwe aca's (hardstyle ) zijn behoorlijke blerf, en die zooi met scooter??? sorry...=(

pfff of hij nou op de commerciële tour is op niet, hij blijft erbij wel een hoop serieuze muziek maken... oa die op tresor idd en wel meer dingen in de techno hardstyle en hardcore wereld.
dat die commericiëlere tracks eerder worden uitgebracht wil dus helemaal niks zeggen over
wat hij de rest van de tijd aan het maken is!

Re: acardipane zijn studiomeubel te koop!!

Origineel geplaatst door dj sinn

marc acardipane (voor de nitwits onder ons : de hardcoremeester himself!!)

.wie ?:Z..mooi meubeltje...:z

He...jammer! Ik had die foto van zijn studio wel willen zien....

Ik kon deze afbeeldingen nog vinden. :)

Attachments

• Acardipane Studio.jpg
    Acardipane Studio.jpg
    479,6 KB · Bekeken: 95
De kleine foto's stonden op E-bay. De grote afbeelding is geloof ik afkomstig van een interview uit een tijdschrift.

Back