Dieter@be
Stamgast
Ja da wel, maar da heb ik nog nooit gedaan en het is volgens mij ook veel werk om te doen.Origineel geplaatst door Steven V
:confused: :confused: Ik veronderstel dat hij audio uitgangen heeft?? Dan kun je hem toch samplen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja da wel, maar da heb ik nog nooit gedaan en het is volgens mij ook veel werk om te doen.Origineel geplaatst door Steven V
:confused: :confused: Ik veronderstel dat hij audio uitgangen heeft?? Dan kun je hem toch samplen?
of hij krijgt een uitbrander over de inhoud. misschien toch niet rechtenvrij?

En je moet niet vergeten dat je soms die mensen ook kunt helpen, als je geluiden hebt die zij niet hebben
Origineel geplaatst door Dieter@be
Ja da wel, maar da heb ik nog nooit gedaan en het is volgens mij ook veel werk om te doen.
Origineel geplaatst door Steven V
Ik weet niet of het al eerder gepost is, maar ik vond deze link op mpc forums.
http://www.darkally.com/classicdmabb.html
'k Weet echter niet of ze oke zijn, ben ze net aan het downloaden...
Veel plezier ermee.
,wie wil mij daar bij helpen!

dus...Maar goed, ik had ze allemaal al gedownload en ze gaan nu up richting mijn site.
Aangezien ik zelf de lijn beheer heb ik niet echt een bandbreedteprobleem, maar om nou te voorkomen dat het net uit de klauwen loopt als ik even niet kijk, zet ik er tijdelijke logins op. Dus zelfs als er een login rond gaat zwerven wordt ie vanzelf afgekapt
Dus iedereen die de beatbox-set wil hebben zoals die op de link aan het begin van deze thread stond, stuur even een PB. Ik geef je dan een login die 24 uur werkt. Dat zou genoeg moeten zijn, denk ik, anders hoor ik het wel...
Origineel geplaatst door mpower
Wie van jullie heeft alle samples!!
Ik heb er maar een paar kunnen downen!!!
Ik heb alleen de casio en de roland gedowload![]()
En de dag er naar was ie down!!!!
En ik wil ze wel graag allemaal hebben
,wie wil mij daar bij helpen!
Grtz,michel

Jezus... 't Zijn er inderdaad HEEL veel!
Klik hier voor de link waar al die sample packs staan. Bestaat er geen programma dat alle bestanden in die map op de server download?
Klik hier voor de link waar al die sample packs staan.