Een hoop gratis samples

Origineel geplaatst door Steven V
:confused: :confused: Ik veronderstel dat hij audio uitgangen heeft?? Dan kun je hem toch samplen?
Ja da wel, maar da heb ik nog nooit gedaan en het is volgens mij ook veel werk om te doen.

of hij krijgt een uitbrander over de inhoud. misschien toch niet rechtenvrij?

Dan zou Hollow Sun allang offline zijn, want daar staan de meeste van die boxen ook op, plus nog behoorlijk wat ander spul. Nee, zal wel bandbreedte zijn.

Maar goed, ik had ze allemaal al gedownload en ze gaan nu up richting mijn site.
Aangezien ik zelf de lijn beheer heb ik niet echt een bandbreedteprobleem, maar om nou te voorkomen dat het net uit de klauwen loopt als ik even niet kijk, zet ik er tijdelijke logins op. Dus zelfs als er een login rond gaat zwerven wordt ie vanzelf afgekapt ;)

Dus iedereen die de beatbox-set wil hebben zoals die op de link aan het begin van deze thread stond, stuur even een PB. Ik geef je dan een login die 24 uur werkt. Dat zou genoeg moeten zijn, denk ik, anders hoor ik het wel...

Hay

hij zal wel ergens staan maar hier de link naar hollow sun

http://www.hollowsun.com/index.html

En je moet niet vergeten dat je soms die mensen ook kunt helpen, als je geluiden hebt die zij niet hebben

Steve :

I have recently received a donation of the remaining sounds from a Pro-Soloist from 'Stephan from Holland'.

The download includes 27 sounds including Country Guitar, Banjo, Violin, Bass, Space Bass, Space Reed, Sax, Telstar, Comic Wow, Song Whistle, Noze, Oboe and more. They might sound a bit primitive and dated today but with effects and some clever use, they can sound fantastic

zo help je mekaar om alle databasise die er zijn zo uitgebreid mogeleik te maken

Greetz Turtel8D

Origineel geplaatst door Dieter@be
Ja da wel, maar da heb ik nog nooit gedaan en het is volgens mij ook veel werk om te doen.

Het hangt er natuurlijk vanaf hoeveel samples je wilt nemen, maar reken op iets van een tweetal minuten per sound. Samplen zelf gaat sneller natuurlijk maar je moet nog wat instellingen doen...

Re: Een hoop gratis samples

Ik weet niet of het al eerder gepost is, maar ik vond deze link op mpc forums.

http://www.darkally.com/classicdmabb.html

'k Weet echter niet of ze oke zijn, ben ze net aan het downloaden...

Veel plezier ermee.

Wie van jullie heeft alle samples!!
Ik heb er maar een paar kunnen downen!!!

Ik heb alleen de casio en de roland gedowload:stupid
En de dag er naar was ie down!!!!
En ik wil ze wel graag allemaal hebben
:{ ,wie wil mij daar bij helpen!

Grtz,michel

mpower en dieter@be; als jullie deze thread gelezen zouden hebben, zouden jullie dat niet vragen ;)
Maar goed, ik had ze allemaal al gedownload en ze gaan nu up richting mijn site.
Aangezien ik zelf de lijn beheer heb ik niet echt een bandbreedteprobleem, maar om nou te voorkomen dat het net uit de klauwen loopt als ik even niet kijk, zet ik er tijdelijke logins op. Dus zelfs als er een login rond gaat zwerven wordt ie vanzelf afgekapt
Dus iedereen die de beatbox-set wil hebben zoals die op de link aan het begin van deze thread stond, stuur even een PB. Ik geef je dan een login die 24 uur werkt. Dat zou genoeg moeten zijn, denk ik, anders hoor ik het wel...
dus...

Re: Re: Een hoop gratis samples

Re: Re: Een hoop gratis samples

Origineel geplaatst door mpower
Wie van jullie heeft alle samples!!
Ik heb er maar een paar kunnen downen!!!

Ik heb alleen de casio en de roland gedowload:stupid
En de dag er naar was ie down!!!!
En ik wil ze wel graag allemaal hebben
:{ ,wie wil mij daar bij helpen!

Grtz,michel

Site weer online ben nu aan het downloaden.:)

Hehe, er blijken wel goeie tussen te zitten :) Is de moeite als je mijn bescheiden mening vraagt.

Enne... ik sta altijd open voor donaties :L

Jezus... 't Zijn er inderdaad HEEL veel!

Klik hier voor de link waar al die sample packs staan. Bestaat er geen programma dat alle bestanden in die map op de server download?

Klik hier voor de link waar al die sample packs staan.

Hartelijk dank, maar de link hierboven blijktniet meer te werken... 't Is nu plots "forbidden"...

die freedownloadmanager is handig, maar breakbeats paradise is er gelijk tegen bestand? Waar staan de samples???

Back