Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door KeesVerkerk
Weer geen velocity edit,, weer geen sample cut to db treshold, weer geen note duration cut function, weer geen audiotracks,, nog steeds screen redraw gezeik...
Ik begin nu toch echt te twijfelen om mn mpc weg te doen hoor![]()

Origineel geplaatst door nick nova
Wat verwacht je eigenlijk van die machine?
Dat zegt op zich weinig over die bak, maar veel over jou.

Origineel geplaatst door ikke
ja idd...
Hier macheert ie zeer goed, hoor. OS 1.7 is en hele verbetering!
... Alleen ´de verrassing´vind ik niet meteen terug??!![]()
Maar hou op de mpc de dissen als een bak die jou blijkbaar continu teleurstelt. Dat zegt op zich weinig over die bak, maar veel over jou. Alle positiviteit van de mpc (als de beste sequencer on earth) ontgaat je blijkbaar en je neukt de komma's.

De enige rede dat ik hem nog hou is voor de sampler, die is geweldig dat moet gezegd worden.

De z4 is moeilijk 2ehands te vinden en als ik mn mpc weg doe,,, en dan een nieuwe z4 of z8 moet kopen schiet dat financieel niet op. Ik wil ook mn mpc voor live gaan gebruiken, is die sequencer tenminste nog ergens goed voor![]()
En nu kan ie al veel meer dan in de zomer 2004. ik begrijp je toch niet helemaal! Koop dan een MV8000 en stop dat gezeur!
@nokey Zucht... Allee het draait alweer uit op een rondje kutten tegen elkaar. Ik beweerde dat de 4000 beste sequencer on earth was, maar had erbij moeten zeggen 'HARDWARESEQUENCER'. Geef een bewijs dat er qua specs en mogelijkheden een betere is. Verder hoef jij je niet te moeien in een discussie waar jij helemaal niks mee te maken hebt en waar je nog minder van afweet omdat je het betreffende apparaat nog niet eens hebt. Als het op flamen aankomt, gelieve enkel via PB.