[track] Rineau - Sans Rancune

Ik vind hem op zich wel lekker alleen mag er wel wat meer gebeuren met die snare...deze vind ik nu wat te statisch klinken terwijl de rest wel aardig meevloeit.Ook is misschien wat zang/tekst erbij wel leuk of vervang dit door een meer aanwezig synthmelodietje.

Lekker nummer.
Stevige beat. Misschien dat de snare wat te scherp klinkt maar da's smaak.

Begint lekker, snare vind ik idd ook wat te scherp daar moet je wat hoog uit halen...ook zorgt de impact van de beat ervoor dat de achtergrond soundjes wat teveel wegvallen, terwijl die bij een chill nummer juist belangrijk zijn...dus iets meer timide die handel!!! Die kick klinkt trouwens alsof er een flanger overheen zit? of dat moet aan mij liggen, al met al vind ik de track zelf erg lekker, maar die beat verkloot het een beetje wat betreft het gevoel wat er over gebracht wordt...de sax is subliem,dat moet ik er wel even bij vertellen! ( saxlab? of ingespeeld? )

'k hoop dat je hier iets mee kan....

Thanks!

Ik zal eens gaan kijken hoe het klinkt met een minder prominente snare. Die trekt inderdaad misschien iets teveel aandacht. Er zit overigens geen enkel effect over de kick. Ik vind 'm zelf ook behoorlijk droog klinken, iig geen flanger...

Tja, wat betreft zang erbij... Ik denk niet dat deze track zich daar goed voor leent. Dan zou ik het denk ik over een andere boeg moeten gooien, dus er een echt chillout trackje van maken, maar dat was niet de bedoeling.

Iig bedankt! Ik ga er nog even aan sleutelen...

ik vind m lekker...stoor me niet aan de snare hoewel prominent aanwezig...de sax is ook erg mooi...
scratches zijn leuk...ja zeer goede track

yup, een fijn liedje. die snare is idd net een tikje te scherp. maar stoort me niet zo heel erg. :dj:

ik vind hem wat blikkerig klinken, alles eigenlijk.
daarom denk ik ook dat de snare wat hard overkomt.
Zit er een filter over het hele nummer?

Voor de rest een lekker chill nummer...

ja, de snare he.... die mag ietsje zachter ;)

verder lekkere track hoor...
d'r zou best nog zang overkunnen...

ooh, nu komt de sax erin! die is wel errug vet!!! :okdan:
zelf ingespeeld?

Zeer lekker nummer!Vind de beat wel erg stevig!;) Zeker wel dansbaar dit,hoe heb je die groove inelkaar gezet? met q. }:Vind het anders wel knap gedaan. De waarden pas je normaal altijd aan,tenminste ik doe het wel zo maar die beat klinkt wel stevig zo,wat eq zou niet misstaan en ik hoor dat je wel houd van wat stevigs|,het steviger werk laat ik maar zeggen anders begrijp je me straks nog verkeerd :o: ;) Zekerz groovy.

Succes met mastering!:W

Back