wow, die squarewave(s) liggen er veel te dik op
heeft iets 'kerkelijks' over zich.
break om 2:15 kwam net op tijd
wat een lange outro
zo, eindconclusie:
melodisch aardig gedaan, maar de uitwerking heeft een te hoog 'midifile-gehalte'. ik mis gevoel.
de klanken zijn wel erg bizar, weet niet of je dat nu als statement bedoelt, of dat ze gewoon slecht gekozen zijn.
de drum is echt een lelijke klank.
eigenlijk wel grappig dit.
ik heb de klanken gekozen omdat het zo lekker commodore achtig klinkt. ( ik heb de laatste tijd echt een commodore tik, magoed ) van het spel wintergames vondt ik de volksliederen altijd zo lekker klinken ook zo een beetje als dit, en dat was bij dit nummer me grootste inspiratie bron.
Het is niet me bedoeling om muziek te maken wat iedereen al maakt. Ik vindt het gewoon vet om veel te experimenteren met melodie en geluid. Nu heb ik dit lekkere squarewave-je erin gesmeten. Maar je moet er van houden.
rimte... ja, daar ben ik nooit goed in geweest... teminste... ik stop daar altijd het minste tijd in. Ik ben graag bezig met melodie. Ik snap eigenlijk niet waar julile altijd zo een gruwlijk harde kick vandaan halen. Heeft iemand misschien een tutorial voor me? Of kan iemand me op weg helpen?
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.