vrijwilligers :)

wanneer zal dit evenement plaatsvinden?
zijn alle vergunningen, aanvragen enz al rond?
hoe groot is die locatie?
is het binnen of buiten?
aan wat voor entree prijzen wordt er gedacht?
kortom geef wat meer informatie dan krijg je waarschijnlijk ook wat meer feedback!
ben nl op zich wel geinteresseerd om te helpen met opbouwen of zo.
(om een live set in elkaar te knutselen heb ik op het moment weinig tijd)
greetz,
chielos
oh ja natuurlijk veel succes en plezier!

lijkt me leuk om bij je op te treden.

We zijn een live/ DJ act.

Bij de button 'releases' kan je onder 'U-Monks eerste release' een link naar onze 12" vinden.

Maar gratis? mmmm reiskosten is toch echt 't minimum.
Ik heb ook een klein evenementen bureau wij geven onze artiesten meestal een deur deal
bij voldoende bezoekers wordt er betaald, grotere namen eerst.

Ik hoor 't wel...
Groetjes
Jelto, Sugarbelly records

keep on movin:walker:

nee er zijn verder nog geen vorderingen, heb het jammergenoeg even heel druk met iets anders..
en er zijn nog te weinig mensen die aangeboden hebben mee te helpen, ik ben echt op zoek naam mensen die er vol voor willen gaan en die heb ik nog niet gevonden, maar er zit gelukkig nog wat tijd tussen :)

wat ik wel weet: het moet zo goedkoop mogelijk blijven, reiskosten voor een dj zouden betaald kunnen worden maar dan moeten ze niet van te ver komen. Volgende week zal ik even alle dj's die zich tot nu toe hebben gemeld wat meer feedback geven, sorry dat dit nog niet is gebeurd.

Wordt het de Y-kantine of een van de andere gebouwen daar?

Hopelijk de hele Y-helling i.c.m de Y-kantine maar dat moet ik even bespreken met kinetich noord.

offtopic: groeten terug aan triphonius z (weet trouwens nog steeds je naam niet)

Een heen en weer ticketje Gent - Amsterdam en wij staan er (mede forum lid Mecanoiz en ik). Of benzine vergoeding, maar dan moet ik Mecanoiz wel overhalen om te rijden :D

Onze stijl is iets tussen analoge electro, acid (geen -core, eerder -house of -techno) en braindance. Draaien doen we ook allebij heel graag, maar daar gaan we toch ietwat meer uitelkaar. Mecanoiz kan is heel goed in 'echte' electro (van voor 1998, toen het nog een 'randverschijnsel' was) en acid en aanverwanten. Ik draai ietwat populairder, maar wel zonder me echt aan de stijl regels te houden (ik weet niet of je dat wilt, het is niet echt 'NIEUW!!' om dat te doen)

anyways, mailen of pb, je houdt ons op de hoogte??

Back