G
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door brz
Ha ha, waar ken jij TDK van dan??
Lekker hoor............balkenbrij.....lust ik wel..... [/B]
Chille Trax!

Origineel geplaatst door Bas
Hey Broepszz....Chille Trax!
Heb jij toevallig nog dat bandje met die liveset van je die ik voor je had opgenomen op Teknival Oost Duitsland (2003).
Die set wil ik graag nog eens horen want die was echt Da BomB!
Wil je 'm anders niet ff mp3ficieren voor de rest van de wereld?
Xieje!

Lekker hooR!Vind wel de snare erg scherp en had de bassdrm ook wat beter ingemixed anders krijg je zon brij zeg maar. Nogmaals vind ik het echt wel richting de Acid/tekno gaan met gewoon zelf een eigen ingredient toegevoegd zeg maar,echt wel smakelijk zo. Als ik jouw was zou ik eens naar een masteringsstudio gaan,om het evt. op plaat te zetten. Als je de zoekfunctie gebruikt zul je genoeg adressen kunnen vinden om hem evt. bij jouw in de buurt te laten afmaken. Persoonlijk vind ik het de moeite waard en wat kost het nou dan heb je er zelf ook geen last meer van. Het kost je mischien een paar centen maar heb je zelf de kopzorgen er ook niet van,je betaald er tenslotte voor en volgens mij word het echt wel netjes gedaan. 
Origineel geplaatst door Jan VS. Jaap
. Als ik jouw was zou ik eens naar een masteringsstudio gaan,om het evt. op plaat te zetten. Als je de zoekfunctie gebruikt zul je genoeg adressen kunnen vinden om hem evt. bij jouw in de buurt te laten afmaken.
Succes![]()
)Origineel geplaatst door Jan VS. Jaap
Tis gewoon acid/tekno zeg maarLekker hooR!Vind wel de snare erg scherp en had de bassdrm ook wat beter ingemixed anders krijg je zon brij zeg maar. Nogmaals vind ik het echt wel richting de Acid/tekno gaan met gewoon zelf een eigen ingredient toegevoegd zeg maar,echt wel smakelijk zo. Als ik jouw was zou ik eens naar een masteringsstudio gaan,om het evt. op plaat te zetten. Als je de zoekfunctie gebruikt zul je genoeg adressen kunnen vinden om hem evt. bij jouw in de buurt te laten afmaken. Persoonlijk vind ik het de moeite waard en wat kost het nou dan heb je er zelf ook geen last meer van. Het kost je mischien een paar centen maar heb je zelf de kopzorgen er ook niet van,je betaald er tenslotte voor en volgens mij word het echt wel netjes gedaan.
Succes![]()

zit echt strak in elkaar.
Origineel geplaatst door Mexes
Zwaar los..zit echt strak in elkaar.
Many compliments.