Tracks hardacid

Een TDK'er!

Tsja, wat kan ik zeggen over de tracks? Niks mis mee, gewoon lekker tekno/acid, lekker doorrammelen.

Ha ha, waar ken jij TDK van dan??

Ben idd van tdk soundsystem...

groeten Bruce

Origineel geplaatst door brz
Ha ha, waar ken jij TDK van dan??

Van de feestjes natuurlijk...

Het is allemaal al eens gemaakt, maar het blijft lekker. Verder weinig op aan te merken. Leden mogen wel wat meer acid tracks posten wat mij betreft :)

heee da klinkt lekker en vuil...

very good... zeer originele klank gebruik

zo'n uitleg van "kheb da al eens gehoord" zal ik niet geven.

Acid is een gevoel geen eenheidsworst.

zal ik vanaf nu telkens ik een 4/4 909 hoor zeggen "kheb da al eens gehoord"

heb ze al een tijdje op de computer staan en heb nu weer moeten gaan zoeken om jullie te feliciteren.

laat ze komen, maar verzorg de mix wel wat in het vervolg, de klank is dat niet...

Hey Broepszz.... :) Chille Trax!

Heb jij toevallig nog dat bandje met die liveset van je die ik voor je had opgenomen op Teknival Oost Duitsland (2003).
Die set wil ik graag nog eens horen want die was echt Da BomB!
Wil je 'm anders niet ff mp3ficieren voor de rest van de wereld? :D:D:D:D

Xieje!

Origineel geplaatst door Bas
Hey Broepszz.... :) Chille Trax!

Heb jij toevallig nog dat bandje met die liveset van je die ik voor je had opgenomen op Teknival Oost Duitsland (2003).
Die set wil ik graag nog eens horen want die was echt Da BomB!
Wil je 'm anders niet ff mp3ficieren voor de rest van de wereld? :D:D:D:D

Xieje!

Ik heb de bandjes nog wel.....nu nog op de laptop zetten...
Als ik er klaar mee bent dan hoor je het wel.

Op die Balkenbrei track doet de pearl syncussion de basskick:)

bRoeps

Keedan!

Keedan!

Mjammie,
Ik ben wel benieuwd wat ik toen allemaal ook weer heb gehoord :D

hmm,

harde acid... t'is snel t'is hard.

Ik vind de bass wel wat 'gabberig' mag wel, maar ik hou wel van een diepe 'drop bass' achtige bass. Ik vind het daardoor wat koud. Maar het is al een tijd geleden dat ik op een echt mononom feest ben geweest. Op wat kraak feestjes na hier met wat Zbomb...

Maar ik blijf het ook ERRUG lekker vinden!

Wat langzamer kan ook lekker zijn, deze heb ik al eens gemaakt:

<a href="http://homepage.mac.com/gerben/acidclassics/mp3/Volkswagen.mp3">Volkswagen</a>

Tis gewoon acid/tekno zeg maar:) Lekker hooR!Vind wel de snare erg scherp en had de bassdrm ook wat beter ingemixed anders krijg je zon brij zeg maar. Nogmaals vind ik het echt wel richting de Acid/tekno gaan met gewoon zelf een eigen ingredient toegevoegd zeg maar,echt wel smakelijk zo. Als ik jouw was zou ik eens naar een masteringsstudio gaan,om het evt. op plaat te zetten. Als je de zoekfunctie gebruikt zul je genoeg adressen kunnen vinden om hem evt. bij jouw in de buurt te laten afmaken. Persoonlijk vind ik het de moeite waard en wat kost het nou dan heb je er zelf ook geen last meer van. Het kost je mischien een paar centen maar heb je zelf de kopzorgen er ook niet van,je betaald er tenslotte voor en volgens mij word het echt wel netjes gedaan.

Succes:W

Origineel geplaatst door Jan VS. Jaap
Tis gewoon acid/tekno zeg maar:) Lekker hooR!Vind wel de snare erg scherp en had de bassdrm ook wat beter ingemixed anders krijg je zon brij zeg maar. Nogmaals vind ik het echt wel richting de Acid/tekno gaan met gewoon zelf een eigen ingredient toegevoegd zeg maar,echt wel smakelijk zo. Als ik jouw was zou ik eens naar een masteringsstudio gaan,om het evt. op plaat te zetten. Als je de zoekfunctie gebruikt zul je genoeg adressen kunnen vinden om hem evt. bij jouw in de buurt te laten afmaken. Persoonlijk vind ik het de moeite waard en wat kost het nou dan heb je er zelf ook geen last meer van. Het kost je mischien een paar centen maar heb je zelf de kopzorgen er ook niet van,je betaald er tenslotte voor en volgens mij word het echt wel netjes gedaan.

Succes:W

Hoi,
Bedankt voor je compliment...
Heb al een label....tje en we laten alles masteren en snijden door Martin Giles van 'alchemy mastering london' .
Kijk op discogs maar naar tdk label brz artiest:)

groetsels Bruce

Zwaar los..:halleluja zit echt strak in elkaar.

Ik zie die mensen al voor me met hun ogen dicht en hun scheve bekken...:D

Many compliments.

Origineel geplaatst door Mexes
Zwaar los..:halleluja zit echt strak in elkaar.
Many compliments.

Dankjewel....:)

Allebei de tracks zijn live gespeeld..

bRz

Back