• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alesis Datadisk (sysex recorder/MIDI player)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Ik heb hier een Alesis Datadisk in goede staat voor 75 €
Leuk als rackvuller maar ook o'zo handig om sequences van je MMT-8 in op te slaan of gewoon geluiden van je synths (Sysex).
Kan geloof ik ook als MIDI-file player gebruikt worden..

Meer info vind je HIER + fotootje
En onder DEZE link vind je de Manual

Ik ben meer geinteresseerd in een ruil en zoek o.a. het volgende:

Externe SCSI-CD-rom voor m'n Yamaha A3000 (in goede staat + evt. bijbetaling)
Leuk maar niet speciaal compressortje bijv. Alesis 3630 (GEEN Behringer of Phonic)

En alle andere dingen die ik vergeten ben op te noemen.....:D

Heb je een ander voorstel PB me dan ff !:biertje:

datadisksq.jpg

Wil ruilen tegen compressor (3630) of dat soort spul :D

Al vele ruilvoorstellen gehad maar zat nog niets tussen helaas......dus kom maar met een goed bod of voorstel..

70 € :confused: Misschien dat een in goede staat zijnde MMT-8 iets voor me is.....

60 € voor de Datadisk.....ben ook geinteresseerd in het volgende NETTE SCSI CD-Rom speler voor mijn Yamaha A3000.

Als iemand met uitlegt wat voor mij het nut van een patchbay is heb ik daar ook misschien interesse in (tsja die Datadisk gebruik ik toch niet :D

Mag dicht komt een nieuwe thread voor en meer in 1 thread. :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back