E-RaZoR
BoRn2RaiSeHeLL
Heyy mensjes..
ben weer es bezig geweest ..
Kep wat ligge kloten weet niet of jullie dit lkkr vinden klinke ..
Kep weer alles ge-edit in reason 2.5
Die kick heb ik gemaakt met de plug-ins van Fruity loops zelf .. Dus is geen sample aan te pas gekomen .. Kep op dit forum ontdekt dat de meeste mensen het afkeuren om een sample kick te gebruike .. dus ben ik maar eens zelf aan de slag gegaan ..
Kep deze keer wel meer aandacht besteed aan de synth .. Deze keer klinkt die wat voller vind ik zelf .. De melodie vind k wel een beetje eenvoudig moet ik nog iets aan gaan doen .. Kep em zelf ingespeeld op me midi keyboard ..
Kep ook geprobeerd een soort sfeer te creeren op de achtergrond ..
Hij is nog niet af ..
Maja luister maar eens zelf ..
httP://www.brunssum.net/~ritijs47 en dan klikke op de bestandsnaam HC_DirtyKick(wav).mp3
Reviews welkom!
ben weer es bezig geweest ..
Kep wat ligge kloten weet niet of jullie dit lkkr vinden klinke ..
Kep weer alles ge-edit in reason 2.5
Die kick heb ik gemaakt met de plug-ins van Fruity loops zelf .. Dus is geen sample aan te pas gekomen .. Kep op dit forum ontdekt dat de meeste mensen het afkeuren om een sample kick te gebruike .. dus ben ik maar eens zelf aan de slag gegaan ..
Kep deze keer wel meer aandacht besteed aan de synth .. Deze keer klinkt die wat voller vind ik zelf .. De melodie vind k wel een beetje eenvoudig moet ik nog iets aan gaan doen .. Kep em zelf ingespeeld op me midi keyboard ..
Kep ook geprobeerd een soort sfeer te creeren op de achtergrond ..
Hij is nog niet af ..
Maja luister maar eens zelf ..
httP://www.brunssum.net/~ritijs47 en dan klikke op de bestandsnaam HC_DirtyKick(wav).mp3
Reviews welkom!