Ff met de deur in huis vallen

Welkom hiero,

Klinkt lekker underground, beetje oude parkzicht style.

Klinkt best ziek (en dat is positief bedoeld)

Haha, je weet nu al te shockeren!
Ook al gelijk Parkzicht deja-vuus, dat kan geen toeval zijn.
Je bent 10 jaar te laat geboren!
Maar je zou anders nu al in de overgang zijn...

;)

Ga zo door en dan zeg ik niets over de boem!

:okdan:

heej bedankt! Klinkt erg positief allemaal :)
Septic> wel grappig dat zei tragmadat precies hetzelfde, ik voel me vereerd! :dubbel:

Tragmadat> whehe, ja misschien heb ik een jonge oude ziel

Mexes> gabbertje?

Cool!

Klinkt als de mazzo van voor de drugs invallen........mag wel iets langer.... bij de laatste lange noot nog een keer een
climax met heden daagse percussie! (ach ja ik vind ém cool en dan begint de inspiratie te komen)

:W

thnx :), nou ik heb geen gear :dubbel:

ik probeer met het minst zo veel mogelijk te maken. Voor dit nummer het ik het programma Jeskola Buzz gebruikt.
Gratis en je kunt er erg veel mee!

He, beetje kort he? Is dit wel af?

Het klinkt in elk geval leuk. Buzz is inderdaad een geinig programma.

heu zwart poeper,
welkom, ik vind je tune erg geinig. hij klinkt vet verrot (=goed duszz) kom maar op met meer...ik hoor dit liever dan al dat " oeh-wat-mooi-ik-moet-er-bijna-van-huilen-synth-gezweef" :peukie: :okdan:

Ik ben er eerlijk gezegt niet zo kapot van. Die kick staat me veelste hard, met de melodie zou je veel meer kunnen doen, beetje met die filters kloten enzo, en er zit niet echt een lijn in je track.

Opzich is het idee wel cool, die melo van die synth is ook gaaf, alleen kan de uitwerking van je track stukken beter imo!

Origineel geplaatst door forcesupreme
Ik ben er eerlijk gezegt niet zo kapot van. Die kick staat me veelste hard, met de melodie zou je veel meer kunnen doen, beetje met die filters kloten enzo, en er zit niet echt een lijn in je track.

Opzich is het idee wel cool, die melo van die synth is ook gaaf, alleen kan de uitwerking van je track stukken beter imo!
ik vond juist de slechte mix en geluidskwaliteit zo charmant. dat maakt 'm lekker geknutseld en oldskool.
offtopic:
bij de weg; forcesupreme, hoe loopt je laatste plaat en wanneer kan ik m'n oren weer aflikken bij een nieuwe productie van uw kant ?

Origineel geplaatst door cirkelzaag
ik vond juist de slechte mix en geluidskwaliteit zo charmant. dat maakt 'm lekker geknutseld en oldskool.
offtopic:
bij de weg; forcesupreme, hoe loopt je laatste plaat en wanneer kan ik m'n oren weer aflikken bij een nieuwe productie van uw kant ?

Ik ben ook wel gecharmeerd van een rauwe, ongelikte sound, maar dit ligt bij mij niet lekker in het oor. Als je het dan smerig en ongepolijst wilt, doe het dan ook goed, en ga lekker 'over the top' bij deze insteek.

Ow en w.b. nieuw materiaal... Ik heb in december de laatste Forcesupreme uitgebracht op X-trax; Funkfragment EP. Verder heb ik nog een remix voor Melvin Reesse gemaakt van 'Obsession'. Een funky, clubby, stevige housetrack. Deze komt begin februari uit geloof ik, op Vinylized, Melvin's label. Er komt ook nog een remix van 'welcome to the club' van Digital connection, een oude X-trax classic aan, ik heb daar al een versie voor klaar, maar die vonden ze te housey. Dus moet ik afwachten op Michel DeHey zijn versie, als die ook zo housey is, wil ik een andere gaan maken. De release datum is mij nog niet bekend.

Verder zit ik een beetje vast, ik ben bezig met een nieuwe Oliver Shine, maar dat lukt niet echt op een of andere manier.

kritiek!

ok maar forcesupreme wat bedoel je dan met er zit geen lijn in je track?

QUOTE]Ik ben er eerlijk gezegt niet zo kapot van. Die kick staat me veelste hard, met de melodie zou je veel meer kunnen doen, beetje met die filters kloten enzo, en er zit niet echt een lijn in je track. [/QUOTE]

Die kick staat inderdaad erg hard, ik vind het altijd wel ok als de boel een beetje overstuurd word.

Vindt hem beetje dof klinken, maar klinkt verder wel lekker:biertje:

Hay

Origineel geplaatst door turtel
Hay
ehm.... barry?

Attachments

• m004.jpg
    m004.jpg
    3,8 KB · Bekeken: 62
Back