[track] weekend_session

gijs

.
hallo allen,

na de samenwerking met unic (bruit de la nuit) toch maar eens tijd om ook eens iets van mezelf te posten. afgelopen weekend een drumsequence in de dx-200 aangezet en maar wat weg gaan spelen, het resultaat is deze 'weekend session'. live gespeeld op dx-200, k-station en e-15 (:D), later nog wat extra sporen toegevoegd, zoals de gitaar.

weekend_session

alle commentaar is welkom! (geluidskwaliteit daargelaten. pc is doorgefikt en werk dus op een laptop met 16-bits geluidskaartje...)

met dank aan unic voor het beschikbaar stellen van de webspace ;)

Er zitten goeie ideeen in maar nu zou je het wat meer moeten samenballen in iets korter waarbij de verschillende thema's wat beter met mekaar aansluiten.
Niet te kwistig zijn met die effecten (3:07...) Die zijn aardig er tussendoor, maar niet als 'hoofdmelodie'.
Het leadgeluid heeft een reverb van 1x denk ik, die nogal luid is en daardoor zitten er noten in mekaars weg als je snelle noten speelt.

ha hermax,

die effecten staan in ieder geval te hard rond 3min. maar helaas staat het beginstuk alles op 1 spoor, dus dat kan ik in deze versie niet 1,2,3 bijstellen.

ik snap je opmerking over samenballen. dit was een door wat weg te spelen tot stand gekomen sessie waarin ik wat zaken uitgeprobeerd heb. misschien dat ik het commentaar hier strax verzamel, en er dan een echte compactere track van ga maken.

dank voor je comments!

hmmja, ik vind de sound van de 1e lead niet zo!
een beetje vervelend geluidje eigenlijk :erm:

de compositie is niet slecht hoor, maar ik zou er proberen een andere swing aan te geven en inderdaad wat compacter te maken..

die spaanse gitaar vind ik dan weer wel goed gelukt :)

Back