mijn studio annex crib VIII [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door ikke
mooie setup, Mike
Maar wat is een gecallibreerd scherm? :)

Volgens mij mag ik dit hier wel even uitleggen, dit scherm zorgt ervoor dat ik mijn
beeldcreaties wat kleurweergavebetreft precies overeenkomt met als dit wordt geprint/gedrukt.

TFT is heel fraai, maar vaak te fraai en niet hetzelfde met de output v/h beeld.
Zie het als een goede referentie en te vergelijken met een paar goede monitors met
muziek maken.
Hoe nauwkeuriger dit gebeurd hoe beheersbaarder het eindresultaat.

Dat is idd best handig.
Is het callibratie, calibratie, kalibratie of kallibratie ? Eureka! Het is "kalibreren" :D

Mijn apparatuur na de inkrimping in de WAH Studio:

Origineel geplaatst door mikemix
Er is weer heea veranderd.

Dual G5
M-Audio FW410
Barco 21" gekalibreerd (dank ikke) scherm voor de Photoshop klussen (kan een TFT nog niet aan tippen)
Heb mijn 17" TFT nu aan mijn G3 (niet op foto zichtbaar).
En compacter.

Waar is je powermate? ;) Ik kan niet zonder de mijne?! :D

Bericht door een moderator:
Lieve mensen voor [slow]chat, gebruik s.v.p. de chatroom. Dit topic is om studio foto's te posten. Een enkele reactie kan natuurlijk altijd, maar op het moment dat het aantal studiofoto's naar 1 per pagina gaat schieten we door.

Origineel geplaatst door ikke
:dubbel:

Waar is al je gear? :D

VERKOCHT!!!!!!!!!!!!!!!

EN NU WEER FOTO'S PLAATSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Phochos:D :D

Creative kant...

Attachments

• imag0013.jpg
    imag0013.jpg
    50,9 KB · Bekeken: 107
Mixing kant...

Attachments

• imag0014.jpg
    imag0014.jpg
    51,2 KB · Bekeken: 104
Ga volgende week verhuizen, heb in mn nieuwe huis een rete vette studio loacatie!!! :{
P.S. dit is m'n minimale setup waar ik alles mee doe?! Heb op zolder en op een andere kamer nog een tr-808/arp 2600/ synthi aks/synthon syrinx en nog veel meer kleine zooi staan zoals een 303,606, sbx-10/80, system-100 etc.
Zodra m'n nieuwe studio af is (ik hoop rond juni/juli) zal ik nieuwe foto's plaatsen...

peace...

Vette shit man!
Waar zijn je monitors (zie wel de dozen v/d PMC's)?

Die staan er een beetje ongebruikelijk naast?! :confused:
Het is een setje PMC-Tb2s met elk een bryston powerpac 120 amp. Beuken...
Na in het bezit te zijn geweest van Genelec's, Mackie's, Dynaudio's etc. vindt ik dit echt het meest bruutste setje ooit!
Absolute aanrader!!!

Die tafel is een 46-kanaals DDA. Klinkt te goed! Deze tafel blaast echt alle behringers/mackies en soundcrafts de pan uit?! ;) Die DDA is 8 jaar lang in het bezit geweest van Jochem Paap (Speedy j) en heb 'em vorig jaar van hem overgekocht. Heb in het verleden digitale tafels gehad zoals b.v de Yamaha OR, maar kwam uiteindelijk toch terug op analoog?! En deze DDA is absoluut het toppunt! Heerlijk Brits! :D

Su-tje! Zweer nog steeds bij deze bak!

Attachments

• imag0015.jpg
    imag0015.jpg
    60,7 KB · Bekeken: 109
Werkt Jeroen alias Secret Cinema daar ook niet live mee?

Yep, Speedy j ook! Heerlijk live bakkie! :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back