mijn studio annex crib VIII [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door synthiaks
Jazeker!! kleine toppertjes:okdan:

2 of 3 jaar geleden bij www.musicstore.de gekocht.

absoluut! heb ze ook gehad... heb ze een paar maand geleden stomweg verkocht, maar ga ze terugkopen denk ik, of de msp3'tjes...
onlangs kwamen de yamaha msp's ook als beste uit de grote test van Future Music Magazine...
veel mensen kennen deze lekkere dingetjes niet, of laten zich foppen door de grootte...:erm:

anyway, piccie-time ;) anders krijgen we weer een mod over ons heen...

kPict1217.jpg

kPict1219.jpg

Kinky, zo'n oranje MSY!:D

ps. Wat is dat 19"-apparaat dat daar op je compressor staat?

twee juno antwoord + pict

twee juno antwoord + pict

Origineel geplaatst door Alexander
@sander

Vanwaar de wc papier houder links van je sh101? Is dat gedeelte van je apparaten op de plee geplaatst wegens ruimtegebrek! Hahaha!
En waarom twee juno60's??

ik weet niet of ik antwoord mag geven,...
waarom 8D ik denk dat twee junos wel ok is ze klinken iigeval wel erg ok ,...bis bis

even drie pict gemaakt van uitzicht inc synths pc tv enz :halleluja

Attachments

• dsc00172 [kleiner ].jpg
    dsc00172 [kleiner ].jpg
    86,8 KB · Bekeken: 120
nog 1

nog 1

kun je geen drie pict in een post doen ,....?
:Z :halleluja

Attachments

• dsc00170 [ kleiner ].jpg
    dsc00170 [ kleiner ].jpg
    62,6 KB · Bekeken: 119
nog 1

nog 1

dan maar soooooo let op de sherman [home-made] klok ,...hehe:{

Attachments

• dsc00171[ kleiner ].jpg
    dsc00171[ kleiner ].jpg
    72,4 KB · Bekeken: 113
Origineel geplaatst door Sly Dog
Kinky, zo'n oranje MSY!:D

ps. Wat is dat 19"-apparaat dat daar op je compressor staat?

Hij kleurt mooi bij m'n Boss MD2 distortion pedaaltje hè? ;)

Dat apparaat is de ZOOM 1201.. Reverb en effecten.. :)

R-ond, dope zeg die lange Yamaha synth.

Dek jij je spul nog af als je die niet gebruikt. Anders vekleurd de boel zo in de zon (afgezien van de normale stof).

Origineel geplaatst door sander
R-ond, dope zeg die lange Yamaha synth.

Volgens mij is het plaatje een beetje opgerekt geraakt, de andere apparaten en de boxen zien er ook allemaal nogal geknepen uit.

Phochos:D

Ach, laat ik gezellig mee doen:

2004-10-my-studio-crib.jpg

Setup is van Oktober 2004, maar er is in de tussentijd helemaal niks veranderd. Het is wachten op de Virus TI. En wellicht gaat mijn MD'tje weg voor een upgrade naar UW. Ik wil iets van nord in huis hebben, maar dan wordt het een van de leads ipv een van de modulars. Mja, of misschien wel een modular, ik ben er nog niet uit.

Ik wil eigenlijk die KRK's wat meer omhoog hebben en zoek daar nog bevestigingsbeugels voor, net als een paar plaatjes terug met die Tannoy Reveals. Maar tegelijkertijd heb ik ook ideeen om die hele ruimte om te bouwen en dan een goed studiomeubel aan te rukken. er is een hele mooie QuickLok tafel waar ik mijn zinnen op heb gezet. En tja, dan heb ik die beugels ook niet meer nodig.

Verder wil je denk ik niet weten wat voor teringzooi aan kabels het is achter mijn rackje op de grond :S.

Maar het werkt ;)

Cheers.
Joost.

Zijn die KRK RP8's niet een beetje overkill? Het is nogal een kleine ruimte waarin je zit (lijkt mij zo gezien het plaatje).

Ik zit zelf in een ruimte van 2,5 bij 3 en ik heb RP5's, en daar heb ik al meer dan genoeg aan.

hier mijn pics! Ik moet mijn kozijn nog schilderen, maar dat kan alleen als het goed weer is vandaar*D

Attachments

• dscn0493.jpg
    dscn0493.jpg
    95,8 KB · Bekeken: 114
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back