mijn studio annex crib VIII [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
En ik maar denken dat het voor beukmuziek bedoeld is. :D

Wat foto's betreft moet ik zelf nog ff geduld hebben want m'n verbouwing heeft even van een rustpauze mogen genieten.

Hier wat plaatjes van mij. Zijn helaas niet allemaal even scherp; ik ben niet zo gewend aan die kleine digitale camera's (analog rules :duivels: )

Attachments

• img_0002.jpg
    img_0002.jpg
    66,6 KB · Bekeken: 116
2

Links op dat oude dressoir is mijn DJ-hoekje maar dat staat er net niet op :dj: :)

Attachments

• img_0006.jpg
    img_0006.jpg
    73,4 KB · Bekeken: 120
Origineel geplaatst door Alexander
Ziet er te gek uit! Ik vraag me alleen af of het niet een beetje dood klinkt vanwege al die noppenmatten overal. Uiteraard zorgen de lijsten voor de nodige reflecties, maar toch??

Verder chapeau!! :biertje:

valt reuze mee, de achterzijde is geheel zonder noppen...
ik zal tijdig (over een dag of 3) het eindresultaat posten:)

10

....en hier dan de onvermijdelijke draaitafels....heb ze volgens mij al bijna 20 jaar en destijds nog 2e hands gekocht ook!

Attachments

• img_0005_2.jpg
    img_0005_2.jpg
    69,3 KB · Bekeken: 114
12

And the last one....een niet zo'n gelukte foto van mijn laatste aanwinst, de Odyssey. Ben ik erg blij mee overigens want hij klinkt fantastisch!

Ik de woonkamer staan ook nog wat synths want daar heb ik helaas geen plek meer voor....doe ze echter niet weg met het oog op een eventuele verhuizing naar een grotere locatie; wie weet zit dat er nog eens in.

Attachments

• img_0017_2.jpg
    img_0017_2.jpg
    72,8 KB · Bekeken: 113
De Odyssey was destijds bedoeld als een soort goedkopere spin-off van de 2600. Het is absoluut geen clone, want daarvoor mist hij heel veel (patch)mogelijkheden. Toch valt er nog aardig wat mee te moduleren hoor!

'Impressive! You have controlled your gear..' (Darth Vader voice...)

En wat maak je ermee?

Mooi hoor. Vooral die (?) Spirit!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back