mijn studio annex crib VIII [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik werk er hard aan,
maar ik ben pas echt tevreden als je kan zien dat het sakamoto is!

tja, die moog spullen zijn weg. alleen het mapje niet (de tannoys en de tc helicon trouwens ook niet).
die moog amp heb ik hier nog proberen te slijten voor 65 euro dacht ik. lukte niet. ik laat hem nu maar staan. kan ik mijn mp3-ertje eraan hangen als ik aan het klussen ben.

Ziet er mooi uit, Leo. :)
Misschien is de ultieme combi voor jou toch een Minimoog met Moog naar Verfkwast convertor. :kimono:

dan ga ik er ook maar aan geloven (ja , ik ben er ook trots op ) , alles staat nog verre van ideaal , maar ik kan er redelijk mijn gang gaan .

Attachments

• dsc00006.jpg
    dsc00006.jpg
    55,9 KB · Bekeken: 132
dat gedeeltelijk rode ding vooraan met het lijkt wel snaren erop is dat nou een grote bass of zie ik dat totaal verkeert (zoals een contrabas maar dan die grotere)

Origineel geplaatst door anoniempje
dat gedeeltelijk rode ding vooraan met het lijkt wel snaren erop is dat nou een grote bass of zie ik dat totaal verkeert (zoals een contrabas maar dan die grotere)

Dat heb je dan goed gezien

Hey Bassio: ben je niet bang dat men je gear zo ziet staan van op de straat?

Hier onder even 2 foto's met de laatste updates van me studiootje, nieuw zijn:
- Novation A Station
- Behringer BCR2000
- Lampjes boven de 19 inch racks
- Shortcut keys op het toetsenbord
- Portable DVD brander
- Plant 8)

k3.JPG

k2.JPG

Laatst gewijzigd:
Ik zie geen foto's.....maar dat kan ook aan mijn computer liggen.

[edit] Okee, het is inmiddels hersteld.

Laatst gewijzigd:
Ik zie geen foto's.....
Ik ook niet. De URLs van die foto's zijn niet goed. Staan backslashes in ipv forward slashes, dus doet het alleen op Windows. Net even gecheckt op een dos-doos en daar zie ik ze inderdaad wel.

[edit] en nu zijn ze er wel :D

Hey Baseman,

Vet meubel heb je daar... zelf gebouwd?
wat voor herrie maak je met die setup... dit vraag ik omdat je veel van hetzelfde hebt staan als ik.

Origineel geplaatst door Hooihuis
10

....en hier dan de onvermijdelijke draaitafels....heb ze volgens mij al bijna 20 jaar en destijds nog 2e hands gekocht ook!

Ziet er strak uit... **I love to see Technics draaitafels.. :halleluja**

Origineel geplaatst door Hallucinator
Hey Baseman,

Vet meubel heb je daar... zelf gebouwd?
wat voor herrie maak je met die setup... dit vraag ik omdat je veel van hetzelfde hebt staan als ik.

meubel is zelf gemaakt, en heeft me ongeveer 300 euro aan hout en lak gekost. en wat uren werk natuurlijk. Wat je niet ziet op de foto is dat aan de achterkant van het meubel haken gemonteerd zijn waar je de kabels op het leggen die van het ene rack naar het andere lopen.

De herrie die ik probeer te maken is wat eurotrance achtig, als geluiden bak gebruik ik Sampletank XL en voor drums gebruik ik Native Instruments Intakt. Dit heb ik onlangs gemaakt met een maat van me Trackie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back