• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Waldorf Pulse & Yamaha A3000v2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Ik bied TE RUIL aan een Waldorf Pulse en een Yamaha A3000v2 (inc. HD van 2 Gigabyte en 50 Mb Geheugen)

Waldorf Pulse is optisch in goede staat en technisch ook alleen zitten de knoppen wat losjes..(Pulse probleem)
pulse.jpg

Bij verkoop 275 €

Ik heb ook een Yamaha A3000v2 in goede staat maar deze heeft ook het bekende knoppenprobleem (de 4 onder de display) is geloof ik te verhelpen door grondig schoon te maken (binnenin) of een nieuw setje te bestellen.Ondanks dit kun je er nog gewoon mee werken (duurt alleen beetje langer)
Is incl. Manual,CD's,Disks.Lekkere sampler met hele goede klank en lekkere vreemde FX maar ook lekkere filtertjes.Veel Sampler voor weinig geld.
a3photo1.jpg

Bij verkoop 300 €

Het liefst wil ik ruilen tegen een wat grotere sampler (Emu's bijvoorbeeld maar niet de ''budget'' lijn en dan bedoel ik de ESI 4000 enzo..)

Hohoho ff de prijs aanpassen....ben een beetje TE positief ingesteld....Yamaha A3000v2 voor225 € maar deze gaat dan niet weg voor ik een andere sampler heb OF de Pulse weg is..

Damp hier maar een slot op met veel kettingen en combinatiesloten want als ik zie dat er op Marktplaats een A3000v2 aangeboden word voor 150 € springen de tranen in mijn ogen...en dan mag de mijne dus mooi blijven. Geld ook voor de Waldorf Pulse...
Wat is dat toch ? Is het door de Software revolutie of omdat mensen voor gemak gaan en liever presetbakken kiezen ?

Ik word hier een beetje treurig van ,maar mijn lievertjes zijn niet voor deze prijzen te koop ze zijn namelijk voor mij veel meer waard =(

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back