Mexes
Stamgast
Voc you 3-Band (Remix) Part II
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Geluidskwaliteit is nu wat beter.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Geluidskwaliteit is nu wat beter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Backdrop
Update II is veels te veel sub. In update een komt de kick er niet goed doorheen.
Origineel geplaatst door Solid_Snake
Zonder de updates geluisterd te hebben:
Ik denk dat je meer laag in je kick nodig hebt en minder laag in de rest. Dus het is geen kwestie van de bas van de master oppompen.
En over het mid, dat zou je op zich op kunnen lossen met de master, maar dan niet teveel. Als je echt meer dan 3db aan mid omhoog wil pompen, dan kan je beter naar de afzonderlijke instrumenten gaan kijken en sommige daarvan wat meer mid geven.
Maar goed, dat zeg ik dus zonder de updates gehoord te hebben.

Origineel geplaatst door Solid_Snake
Ik heb vanavond laat pas tijd om het ff te beluisteren. Ik zal nog eens goed luisteren naar het laag.
Heb je ook een ongemasterde versie voor me? Dan kan ik er eens wat mee uitproberen.
Origineel geplaatst door Mexes
Vind je dit gemasterd dan?? nu de vraag goed of slecht???
Origineel geplaatst door AOR
Ik vind de kick iets te plat/kil, hij klinkt vrij vlak, hoor hem liever iets ronder, iets warmer. Dit kan trouwens ook aan het kbps aantal liggen, hoeveel?
Verder vind ik het zeker niet verkeerd, ben alleen erg benieuwd naar de mp3kwaliteit.
Origineel geplaatst door Mexes
Het is 64 kbps.
Ik heb wel een mp3 320 kbps liggen, maar je kan Acidplanet kan geen mp3 plaatsen.
Op Lycos WebFTP heb ik het ook geprobeerd,maar de verbinding werd verbroken.
Misschien weet iemand hoe ik de instellingen moet veranderen, zodat hij kan uploaden?