19"kast voor je muziek pcs

EDP

elke dag pannekoeken
ha

ik heb zelf twee pc's voor muziek. maar eentje zit in een 19" rack behuizing.
wat erg handig is wat hij is alleen al door hem in die kast te proppen al enkele db's stiller dan dat ie in een standaard consumenten desktop kast zit.

maar mijn andere pc zit dus nog wel in zo'n kast. weet iemand waar je die dingen voor weinig kan krijgen? ik zie ze namelijk alleen maar voor meer dan 350 euro en 100 150 is mijn max.
die ik nu heb koste mij van kpn geloof ik 25 gulden.

wie o wie

Errug handig zo een kist.
Ik kan er van meespreken. :)

Attachments

• 4u_rack02.gif
    4u_rack02.gif
    54,4 KB · Bekeken: 147
Wel spijtig dat de modellen zo lelijk zijn, ik vind de 19" cases van Carillon PC's de mooiste (maar die verkopen ze niet los denk ik?).

Er komt binnenkort een superstille 19"kast uit van Antec. kijk hier voor meer info. De prijs zal echter ook wel tegen de € 200,- liggen.

bestaan er zo geen cases waarbij het moederbord vooraan zit? zodat je dus alles vooraan kan inpluggen, ik vind dat handiger :) en liefst 5U hoog :L

Origineel geplaatst door Dieter@be
bestaan er zo geen cases waarbij het moederbord vooraan zit? zodat je dus alles vooraan kan inpluggen, ik vind dat handiger :) en liefst 5U hoog :L

Dan mount je hem toch achterstevoren :stupid Anyway, op een beetje fatsoenlijke kast heb je usb aansluiting aan de voorkant doorgelust om even snel iets in te pluggen, voor de rest zie ik geen reden waarom je die zooi van kabels aan de voorkant wilt hebben. En mocht je je audio ofzo willen bereiken met deze oplossing: er zijn ook breakoutboxes, externe i/o en patchbays uitgevonden voor dit soort doeleinden.:)

Voor de stilte freaks: als je een amd 64 bijv erin zet met een stille grote cpu fan en je koopt een stille voeding met intake aan de binnenkant van je kast dan heb je geen case fans meer nodig om alles koel te houden en het blijft heerlijk stil.
Enige probleem dat ik nog heb is een 19" netwerk switch te vinden zonder fans die betaalbaar is.:mexico:

Origineel geplaatst door cyble
Dan mount je hem toch achterstevoren :stupid
dat zou ik kunnen doen maar dan zit de voeding ook vooraan, en dat wil ik niet, en trouwens dan kan je de case er niet langs voor uitschuiven (tenzij ik die bevestigingen eraf haal en aan de andere kant op las :s )

Origineel geplaatst door Dieter@be
dat zou ik kunnen doen maar dan zit de voeding ook vooraan, en dat wil ik niet, en trouwens dan kan je de case er niet langs voor uitschuiven (tenzij ik die bevestigingen eraf haal en aan de andere kant op las :s )

Als je rail gebruikt om uit te schuiven dan heb je geen rack oren nodig, die schroef je er gewoon af. De voeding kun je wellicht omwisselen met je HD/CD blok dan heb je meteen je cdrom aan de voorkant.

Echter denk ik dat een patchbay of breakout oplossing de beste blijft en je audio aansluitingen heb je dan voor paar tientjes helemaal goed zoals het hoort zonder al te veel werk. 8)

Origineel geplaatst door cyble
Als je rail gebruikt om uit te schuiven dan heb je geen rack oren nodig, die schroef je er gewoon af. De voeding kun je wellicht omwisselen met je HD/CD blok dan heb je meteen je cdrom aan de voorkant.
Aha dat zou ideaal zijn dan :) die rack oren zijn bij de meeste cases er dus gewoon af te schroeven? En als je een rack hebt met rails, en je schuift er bvb de pc in, dan moet het toch wel wat vast staan? (maw oren niet nodig? :confused: )

Back