ha
ik heb zelf twee pc's voor muziek. maar eentje zit in een 19" rack behuizing.
wat erg handig is wat hij is alleen al door hem in die kast te proppen al enkele db's stiller dan dat ie in een standaard consumenten desktop kast zit.
maar mijn andere pc zit dus nog wel in zo'n kast. weet iemand waar je die dingen voor weinig kan krijgen? ik zie ze namelijk alleen maar voor meer dan 350 euro en 100 150 is mijn max.
die ik nu heb koste mij van kpn geloof ik 25 gulden.
wie o wie
ik heb zelf twee pc's voor muziek. maar eentje zit in een 19" rack behuizing.
wat erg handig is wat hij is alleen al door hem in die kast te proppen al enkele db's stiller dan dat ie in een standaard consumenten desktop kast zit.
maar mijn andere pc zit dus nog wel in zo'n kast. weet iemand waar je die dingen voor weinig kan krijgen? ik zie ze namelijk alleen maar voor meer dan 350 euro en 100 150 is mijn max.
die ik nu heb koste mij van kpn geloof ik 25 gulden.
wie o wie

Anyway, op een beetje fatsoenlijke kast heb je usb aansluiting aan de voorkant doorgelust om even snel iets in te pluggen, voor de rest zie ik geen reden waarom je die zooi van kabels aan de voorkant wilt hebben. En mocht je je audio ofzo willen bereiken met deze oplossing: er zijn ook breakoutboxes, externe i/o en patchbays uitgevonden voor dit soort doeleinden.