timeworks software

nox

Stamgast
môgge mensen, ik dacht ik registreer me maar ff hier omdat ik hier meer kans heb op antwoorden ipv die not-knowers op andere fora..

ik zoek een winkel (omgeving utrecht, mag ook verder trouwens) of een nederlandse online shop die timeworks software verkoopt, ik ben al wat andere sites langsgeweest maar ben niet in 't bezit van een creditcard dus ik zal toch echt iets moeten vinden.. ik ben zeer te spreken over deze software en doe 't nu met gedownloade shit, ik ben bereid in software te investeren omdat de projecten tegenwoordig wat serieuzer worden en ik uiteindelijk toch zal moeten aantonen waar ik m'n gedoe vandaan heb..

dus help a man out als jullie weten waar ik dit kan kopen

(dit geld eveneens voor sommige waves producten)

alvast bedankt

Stuur ze een mailtje en vraag wie hun distributeur is voor Europa.
Als ze die hebben stuur je die een mailtje en vraagt aan welke zaken ze leveren.
Het leven is zo simpel :)

Waves plugins kun je gewoon in de betere muziekwinkel kopen, je moet dan wel vaak vooraf betalen omdat ze niet altijd op voorraad zijn.

Of je neemt een creditcard, dat scheelt een hoop gedoe.

waarom niet gewoon hun eigen online shop gebruiken?

daar krijgen we dus dat verhaal van de creditcard, ik weet van mezelf dat zo'n dng niet goed voor me is dus ik moet een alternatief hebben.. ik zal idd maar is distributeurs gaan bellen of mailen

Back