[Post hier je eigen isniezot titel!]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik was dood, maar realiseerde me dat toen nog niet.

ik ben zo tevreden over dit nummer dat ik er nooit een vervolg op zal maken part 2

de groene kikker kermit genaamd vertilde zich aan het licht blauwe obstakel dat neergelegd was door robijntje die te hard gewassen was,gekrompen doormiddel van verkeerd ladder gebruik van de gamma.

Zegt de 1e luiaard tegen de ander: weet jij een zin met werkwoorden?
Jawel zegt de ander...ik zou jou wel eens hebben willen zien staan blijven kijken...

Voordat ik dit nummer kon afmaken moest ik er eerst aan beginnen

Toen ik binnen kwam, werd ik verblind door het in modern nepmetaal weerspiegelende kunstlicht en zag daarna een steeds van geel naar blauw en van blauw naar groen veranderende vlek op mijn netvlies,die pas weer wegging nadat ik met mezelf had getelefoneerd en vol nostalgische gevoelens en ontzag voor mezelf, het voor mijn oma geborduurde werkstukje dat ik op de kleuterschool had gemaakt had bekeken, en dromerig met een flesje yakult in mijn hand onderuit zakte op de bank, terwijl Harmen Siezen op te televisie grappen maakte over een knikker die graag een voetbal wilde zijn.

Het waren de dropsleutels die mij het water uit de mond liet lopen toen de kat voor de tweede keer zijn staart krulde.

Het verhaal van de walvis met pindakaas in zijn haar

Toen ik de bus had genomen was ik niet meer geil

Toen ik nog lijm snoof, had ik met de bouwmarkt een plakband

Het verschil tussen de helft

Mijn benen zijn even lang, vooral de rechter

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back