[ambient] Konokai

Hey!

Mooie track hoor!! Complimenten voor de geluidskeuze en dan met name de pads op de achtergrond. Waar komen deze uit?

De opbouw van mij nog wel wat rustiger (tis toch ambient he) en mag de totale trackduur uiteraard nog wel een stuk langer. Maar dat was je waarschijnlijk toch al lang van plan, aangezien het om een eerste versie ging.

> Misschien het aantal BPM nog 10-15 verlagen?

Ga zo door! Door jouw muziekje zit ik nu met een prettig gevoel te ontbijten! :W

Gr, Phontaq.

Ha, een nieuwe onafgewerkte van Bart! Jij kent er wel wat van om ons te verlekkeren met veelbelovende dingen...en ons dan op onze honger te laten zitten. :) (al was de vorige track dan toch voor 90% af...)
Dit is dus ook weer zo eentje.
Klinkt zeer 'correct', ik bedoel maar, je hebt van die exotische klanken gebruikt, helemaal passend bij mekaar. Het plaatje klopt perfect. Knap gedaan, voor mij moet het niet trager. Wel sneller... afgewerkt graag! :D

:biertje: Thanx....

Ik weet het..... kort, nog niet af..... :D

Nieuwe stukken van deze track zijn in de maak.. as we speak

cool, alle ingredienten zijn weer aanwezig om hier een heerlijke track van te maken.

afmaken die hap :W

Origineel geplaatst door Phontaq
Hey!

Mooie track hoor!! Complimenten voor de geluidskeuze en dan met name de pads op de achtergrond. Waar komen deze uit?

Uit de Fantom X (en een uit de SRX-03)

Origineel geplaatst door quifster
cool, alle ingredienten zijn weer aanwezig om hier een heerlijke track van te maken.

afmaken die hap :W

Wordt aan gewerkt, quif. :doei:

Klinkt lekker hoor die track en die trage chorus op die strings.
Muziek met oosters tintje.
Die fluit zou mischien wel eens door een echte fluitist gespeeld moeten worden inclusief een mega solo.
Krijg je zo'n lekker live element erin.

Andre, bedankt!

Ik ben hem aan het afmaken, zit nog in de opbouw te rommelen. Ik vind dat een duidelijke structuur ontbreekt en dat er nog geen spanning in de opbouw zit. Ik moet leren niet gelijk alles uit de kast te trekken.

:biertje:

Iemand ideeen over de kwaliteit van de mix? Ik wil het zelf graag iets meer body geven.

Tips zijn welkom! :eureka:

Ik luister hier nu op simpele speakertjes, dus veel commentaar op de kwaliteit van de mix kan ik niet geven,
het klinkt volgens mij best ok!

Vind het verder een erg mooie rustgevende track!
Halverwege een acoustisch slag-gitaartje toevoegen, mooi
piano-solootje er overheen bedenken (kan jij heus wel ;)) en afmaken!

Tempo is goed, ik zou hem niet sneller of langzamer doen.

:okdan:

Back